Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Cena Zpět na diskusi

    Objednání sadby

    15. 7. 2013 23:33 Zakladatel vlákna: Jan
    Dobrý večer chci se zeptat kolik si učtujete poštovného za dodání sadbového česneku .děkuji Jan
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    16. 7. 2013 8:50 Martin Peterek
    Dobrý den, také by mě zajímalo, na kolik vlastně sadba ve finále přijde?
    16. 7. 2013 12:20 Jan Kozák
    K ceně sadby (pravděpodobně 300 Kč/kg) účtujeme cenu krabice (podle velikosti 10 - 30 Kč) a cenu přepravy podle tarifu přepravce (pravděpodobně PDP, cena je přibližně stejná jako u České pošty).

    kupa sadzby

    17. 6. 2013 10:23 Zakladatel vlákna: Korenko
    Dobrý deň pán Kozák
    Chcem si u Vás zakúpiť 10 kg sadzby cesnaku.Potreboval by som vedieť ceny ponukaných odôd za 1kg a taktiež koľko bude stáť doprava na Slovensko. Chcem sa opýtať aj na odrodu dukát, prečo ju neponukate na predaj.Som malopästovateľ a chcem si konečne kúpiť Váš kvalitný certifikovaný cesnak
    Ďakujem
    ďakujem
    17. 6. 2013 21:55 Jan Kozák
    Předpokládáme pro malopěstitele cenu 300 Kč/kg. Na Slovensko letos posílat ještě nebudeme.
    24. 6. 2013 14:03 Korenko
    Už aj minulý rok ste mi to povedal. Nemôžte urobiť výnimku a poslať mi aspoň niečo pod Tatry? Rád by som chcel konečne Vašu kvalitnú sadzbu. Pekve Vás o to prosím
    24. 6. 2013 17:36 JOZEF CHŇUPKA.
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.
    3. 7. 2013 13:04 Korenko
    Chcem si kúpiť sadzbu cesnaku od pána Kozáka.Som spod tatier a hladám vhodnú sadzbu.

    Cena

    13. 3. 2013 22:23 Zakladatel vlákna: Ivan Švec
    Prosím alespoň o přibližnou cenu za sadbový česnek na r. 2013, popř. cenu v r.2012. Děkuji.
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    14. 3. 2013 8:34 Jan Kozák
    Naše konečná cena (tedy včetně DPH 15 %) bude maximálně 300 Kč/kg. Určitě nebude vyšší, spíš trochu nižší.

    Ceny česneku v okr.Přerov

    8. 3. 2013 8:26 Zakladatel vlákna: PavelSpunar
    Dobrý den všem poctivým pěstitelům česneku.V diskuzi se pohybují návrhy ceny česneku přímo od pana pěstitele.Vážení vnašem okrese se pohybují ceny okolo 249.kč za konzum vekan.A pochybní prodejci španěl v copu o váze 48gramů za 140.kč A pochybné francouzké taky okolo 270-300kč zakg -takže česnek od pana kozáka určitě není drahý a určitě se budu ucházet od něj česnek zakoupit -protože tam bude určitě kvalita.Všem hezký den .A vysázený česnek at následující počasí všem přežije.
    8. 3. 2013 20:36 Jan Kozák
    Prosím Vás, pokud je Vaše informace stále aktuální, pošlete podnět ke kontrole na ÚKZÚZ v případě označení Vekan sadba nebo k sázení apod. nebo na SZPI v případě, že se jedná o konzumní Vekan. Ono totiž to určitě Vekan není, ale podvodník takto označuje konzumní česnek z dovozu, pravděpodobně ze Španělska.

    Návrhy na zlepšení

    7. 3. 2013 9:37 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    S předstihem se chystáme na další sezónu, uvítáme proto Vaše návrhy, co oproti předchozím rokům zlepšit, co by Vám nejvíce pomohlo, jaké změny byste uvítali a čeho bychom se naopak měli vyvarovat. Můžete uvést více návrhů. Nemohu slíbit, že se nám všechny podaří letos realizovat, ale zkusíme nad nimi aspoň pouvažovat a zařídit se podle nich v následujících letech.
    7. 3. 2013 12:14 Bc. Pavel Novotný
    Líbila by se mi nišší cena. Kdybyste ji zveřejnili dřív, než jedu v srpnu do Buchlovic. A tady na stránkách by prospělo, kdybyste přestali hrát tu hru s panem Novákem. Chápu, že ho platíte, aby vám zvyšoval návštěvnost, což se vám hodí. Nasírá tady ale hodně lidí a myslím, že zcela zbytečně. Dokážete si reklamu dělat sami lépe.
    7. 3. 2013 12:33 Honza Novák (ml.)
    Osobně si myslím, že cena kopíruje evropské ceny standardního rozmnožovacího materiálu.
    Zrovna minulý týden jsem viděl v jednom nejmenovaném hobbymarketu sadbu jarního nepaličáku (dovoz francie) přepočteno z ceny za kus na cenu 650 Kč/kg (a nápisem akce 30% sleva).
    7. 3. 2013 16:48 Bc. Pavel Novotný
    Přesně tohle jsem měl namysli. Proč tenhle člověk musí komentovat úplně všechno?
    7. 3. 2013 14:39 Jan Kozák ml.
    Děkuji, pane Novotný, za Vaši reakci.
    Pokud nedojde k nějakému nečekanému zásadnímu problému, neměla by být letos cena vyšší než loni.
    Myslím si, že by cena pro tento rok mohla být určena a zveřejněna už v době příjmu objednávek 1. května.
    Nad „Novákem“ bychom se měli vážně zamyslet, v tom s Vámi souhlasím.
    7. 3. 2013 14:56 Petr Balaštík
    Dobrý den pane kozáku,
    můžu se zeptat jaká byla loni cena za sadbu?
    Děkuji za odpověď
    7. 3. 2013 17:42 Jan Kozák ml.
    Pokud se nemýlím, byla v loňském roce maloobchodní cena 300 Kč / kg. Je to z mé strany jen spekulace, ale myslím, že jde o strop, přes který se už ani v následujících letech nepůjde.
    7. 3. 2013 19:01 Jan Kozák
    Já bych nižší ceně také rozuměl, ale cena sadby se odvozuje od ceny konzumního česneku a tu nedokážeme ovlivnit.
    7. 3. 2013 12:16 Honza Novák (ml.)
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.

    21. 9. 2012 17:12 Zakladatel vlákna: roman shapoval
    Dobry den pane ing.Kozaku,chtel bych se zeptat za kolik budete prodavat zitra cesnek?
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    21. 9. 2012 19:39 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Shapovale, česnek můžete zítra u nás nakoupit za 300 Kč / kg. Cena zůstává přes celé září stejná.

    Český česnek na Aukru

    18. 9. 2012 12:54 Zakladatel vlákna: Lucie Jirásková
    Dobrý den,
    ráda bych si koupila konzumní český česnek, osobně ho však nemám možnost sehnat (za přijatelnou cenu), tak jsem začala pátrat po internetu.
    Na Aukru mě nejvíc zaujal tento inzerát:
    http://aukro.cz/cesky-cesnek-tradicni-modry-palicak-z-vysociny-i2635648031.html
    Tento česnek má spoustu pozitivních ohlasů, ale zarazil mě dodatek (ohledně sadby), před kterým zde varujete, úplně na konci inzerátu. Tak nevím, jestli se jedná o důvěryhodného prodejce a opravdu český česnek. Mohl byste mi prosím poradit? Popřípadě vyjádřit názor, pokud budete mít čas se podívat, který prodejce na Aukru nabízí český česnek?
    Předem děkuji za odpověď.
    19. 9. 2012 14:25 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, paní Jirásková,
    tento tradiční modrý česnek má tradici přibližně od roku 2011, kdy byl do Česka přivezen. Jedná se jednoznačně o podvod, u konzumního česneku nesmí být nijak uvedeno, že je ho možné sázet. Napovídá tomu ještě jedna věc - v březnu u nás nebyl nikdo, kdo by byl schopen konzumní česnek prodávat, protože ho všichni prodali na podzim, byla velmi příznivá cena a českého česneku na trhu nedostatek. Myslím si, že nyní na internetu nenajdete jedinou poctivou nabídku na nabídku českého česneku z české odrůdy, kde by Vám nabízeli jeho poslání na dobírku.
    19. 9. 2012 17:04 Lucie Jirásková
    Děkuji za informaci. Pokud tomu dobře rozumím, pojem český česnek v inzerátech znamená, že byl česnek "možná" vypěstován v ČR, ale každopádně se nejedná o českou odrůdu.
    Mně by koneckonců nevadila ani cizí odrůda vypěstovaná u nás, hlavně se chci vyhnout dovozu z Číny - ta gumová hmota bez chuti nemá s česnekem nic společného.
    Ale jsem dost rozčarovaná skutečností, jak je koncový zákazník v tomto případě klamán a laik nemá možnost poznat rozdíl. Takže jsem nucena nadále kupovat dovozový česnek, protože český na trhu prostě není, je to tak?
    19. 9. 2012 17:47 Hana Kopecká
    Paní Jirásková, pokud se dostanete v Praze na Havelské tržiště, tak u několika stánků prodávají český konzumní česnek. Příští týden vám napíší i číslo stánku. Letos mají česnek za stejnou cenu jako loni 180 kč za kilo. Nabízí krásný vekan, dukát a rusáka-obvykle mají pod názvem modrý paličák, protože pod tím to názvem to laická veřejnost žádá. U toho stánku nakupuji již několik let kvalitní ovoce zeleninu, jedná se o prodejce z oblasti Nového Jičína. Pokud je to nepovolená reklama tak mě smázněte pane Kozáku. Například vím že na Kubánských farmářských trzích nabízí "český česnek" podvodník od června nabízel čerstvý džambul a Violetu co neexistuje...
    19. 9. 2012 18:45 Lucie Jirásková
    Moc děkuju, paní Kopecká. Vidíte, na Havelák mě nikdy nenapadlo zajít. Zrovna zítra v Praze budu, tak to snad zvládnu i bez čísla stánku. V sobotu pak budu projíždět Lotoušem u Slaného, tam prodávají ovoce a zeleninu od nich z farmy a údajně i česnek přímo od pěstitelů, tak to taky zkusím.
    21. 9. 2012 15:13 Jan Kozák
    Česnek na fotografiích byl vypěstován ve Španělsku. Možná tam také mají Vysočinu. Podíval jsem se tam i na ohlasy - kdyby tito zákazníci někdy okusili český česnek, asi by byli k chuti kritičtější. A k doporučené ceně certifikované sadby: španělský česnek se dá (údajně) v Polsku koupit za 45 Kč. Kdybychom i my dávali marži přes 200 %, pak by musela být sadba za 500.

    cena

    8. 8. 2012 22:43 Zakladatel vlákna: roman
    Dobrý den Pane Kozáku jaká je cena vekanu a dukatu. Nemohu najít ceny na vašich stránkách, děkuji
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    11. 8. 2012 21:13 Jan Kozák
    Cenu Vekanu ještě nevíme, bude stanovena koncem srpna. Dukát není náš.

    Cena česneku

    31. 7. 2012 0:06 Zakladatel vlákna: Hana Kopecká
    Ano nikdo nikoho nenutí si sadbu od pana Kozáka kupovat,můžete si nasadit co chcete a klidně i konzumní česnek, když se nebojíte čím si znehodnotíte česnek. Ani mě letošní cena netěší, ale postoj pana Kozáka chápu. V Praze na tržíštích slušní pěstitelé prodávají konzumní česnek za ca 160 KčKg a další za víc jak 220 kč a tvrdí o něm už měsíc že je to Džambul.. Jsem ráda že se na mě nějaká sadba od Kozáku dostane a budu věřit že letošní zima mě prověřila pečlivě. Sama česnek pěstuju jen pár let a je to pro mě svým způsobem velká zahradnická škola a uvědomuju si kolik je s tím "práce" a jak vrtkavá je štěstěna počasí. Mě pomrzl porost ca z 40 procent. Zbytek narostl překvapivě slušně. Jsem přesvědčena, že za to vděčím svému strachu, protože pozemek mám v mrazové kotlině sadila jsem opravdu hluboko, česnek jsem dolovala z ca 13-15cm hloubky a díky tomu přežil. Tam kde jsem byla už líná a unavená jsem sadila ca jen do 8 cm hloubky a tyhle řádky česneku při sklizni vykazovaly největší poškození mrazem na kořenovém systému. Zatím mám sklizeno ca 90%, a když jsem viděla jak krásný veliký, přímo mega stroužky mi narostl Havran úplně mě to dojalo. Bjetin má krásné rovnoměrné cibule, některé měli i  přes 100g, lokální odrůda asi Rusák měla i 120g á cibule. Lukan měl skoro u všech stroužů vytažené středové stroužky mimo cibuli, ale i tak se osvědčil. JOvan mě nadchl, krásné cibude se suveréně nejsilnějším kořenovým systémem a chutově NAM. Jediný slabší byl Slavin a Benátčan, ale vzhledem k tomu že Benátčanu jsem přesto že je to nepaličák vylamovala palice buhví co nám prodali ve vyhlášeném pražském zahrádkářství loni za sadbu z pytle označeného jako Benátčan. Další co se mi velice osvědčilo bylo pravidelné hnojení lignohumátem. Takže vím že letos budu sadit stejně hluboko, čert vem práci s dolováním při sklizni hlavně že bude CO sklízet
    31. 7. 2012 8:07 Jan Kozák
    Benátčan skutečně v letošních extrémních podmínkách udělal pacibulky v nevídané frekvenci. Vyrůstaly však podstatně později než u paličáků.
    31. 7. 2012 17:46 Hana Kopecká
    Děkuji za vysvětlení, opravdu Benátčan nasazoval pacibulky tak aspon o 14 dnu pozdějí než paličáky

    Cena česneku

    30. 7. 2012 22:49 Zakladatel vlákna: Robert Fleischmann
    Vážení, nikdo Vás přece nenutí kupovat česnek za 320,-Kč/Kg.
    V sobotu jsme byli v Buchlovicích, dobrovolně jsem si postál cca 1 hod. v řadě na sluníčku a koupil jsem si sadbu Bjetin, Blanin II a Vekan. HAVRAN byl už bohužel vyprodaný... :(
    Vloni se tam prodával za 260,-Kč/Kg. Upřímně, po letošní neúrodě, jsem čekal cenu přes 300,- Kč/Kg. Kdo ne? Jinak hned vedle stánku Ing. Kozáka byli prodejci a prodávali údajně Vekan za 220,-Kč/Kg. Podle mě to byl Dukát, ale to je teď asi jedno...
    Mimochodem, koupím Havran za 350,-Kč/Kg.

    Cena česneku

    30. 7. 2012 12:47 Zakladatel vlákna: Josef 1
    Pane Kozáku, nezašel jste za hranici lidskosti, když jste prodával v Buchlovicích česnek za 320,-Kč/Kg ?
    Pěstitelé, kteří Vám ho pěstují tvrdí, že ho od nich vykupujete cca. kolem 100,-Kč/Kg.
    Vážený pane prosím o vyjádření.

    Kadlček
    30. 7. 2012 20:45 Jan Kozák
    Na toto nelze nereagovat. Už několik let nejsem ten, kdo v ČR určuje cenu sadby. Jestliže se v Buchlovicích prodával konzumní česnek za 250 Kč, stanovil jsem tam jeho cenu na uvedených 320 Kč. Náš česnek totiž není určený do kuchyně, kam by se při nižší ceně jistě dostal. Škoda, že jste tam nepřesvědči prodejce konzumního česneku, aby stovku slevili, my bychom pak byli na 190 Kč. Pokud jste slyšel v rádiu relaci z festivalu (kolem tři čtvrtě na jedenáct), tak byste mě slyšel, že jsem říkal, že bych považoval za přiměřenou cenu nižší. Od mých smluvních množitelů jste mohl získat informaci o výkupní ceně, ale ta Vámi uvedená byla platná před několika lety. Už několik let je podstatně vyšší. Jsme v ČR tři producenti sadby a moje výkupní ceny jsou výrazně nejvyšší. Navíc letos dodávám smluvním množitelům sadbu za stejnou cenu, za kterou ji vykoupím. Možná nebude pro Vás bez zajímavosti informace, že kilo sadby z udržovacího šlechtění, což je základ pro další množení mě stojí asi 1.200 Kč, přičemž tuto sadbu dodávám smluvním množitelům za cenu skoro desetkrát nižší. Jistě jste si v Buchlovicích všimnul, jakým jezdím autem a kdo jsou mí spolupracovníci - jsou to moje děti. A určitě jste podle toho poznal, že to nejsme my, kdo na česneku v tomto státě zbohatl. A letos zase nezbohatneme. A ještě jedna drobnost: kdyby měli mí smluvní množitelé pocit, že jednám za hranicí lidskosti (to je Váš výraz), asi by se mnou nespolupracovali.
    30. 7. 2012 21:43 Martin Harasim
    Souhlasím s panem Kozákem

    Uvažovat o nelidských cenách lze pouze tam, kde není konkurence.
    Cena obecně je dána množstvím práce potřebné k vyprodukování věci. Pokud si producenti/prodejci konkurují, sníží si navzájem zisky na takové minimum, za které jsou ochotni ještě produkovat. Naprosto přirozený jev. Když koupíte kilo česneku u pana Kozáka, koupil jste si dejme tomu 3 hodiny práce. Za basu piv v obchodě dáte 250, koupil jste si 2 hodiny práce - přesně tolik času bylo třeba pro výrobu a obchod. Zkuste si česnek vypěstovat/ namnožit sám. Stihnete vyprodukovat kilo sadby za 2 hodiny? Hrubě přes 5 hodin! Jestlipak příjdete na to proč?
    30. 7. 2012 22:03 Martin Zemanov
    Není potřeba, stačí se zamyslet proč jinde jde sehnat certifikovanou sadbu i za několikanásobně nižší ceny? Stejně přirozený jev je hrabivost.
    1. 8. 2012 21:56 200cesneku
    Pane Zemanove, o tom posledním Vašem příspěvku si myslím že je zvláště směšný. nicméně máte právo na takový názor. Předpokládejme na chvíli, že máte pravdu, kkdyž tvrdíte, že "jinde jde sehnat certifikovanou sadbu i za několikanásobně!!! nižší ceny".
    V tom případě si ani Vy, ani ti, kdo s Vámi souhlasí nemohou nic lepšího přát ! Mohou si za stejný obnos koupit několikanásobně!!! větší množství >certifikované sadby< od (jak píšete)"jinde", čímžto pádem mohou osázet bez vyšších nákladů několikanásobně!!! větší plochy - a česneku budou mít pro své účely jistě dostatek až nadbytek. Také dodavatelé od "jinde" budou snadněji moci své dodávky prodat, když mají (srovnatelně kvalitní?) sadbu nekolikanásobně !!! levnější. Hodně štěstí ve Vašem skutečném počínání
    30. 7. 2012 21:55 Martin Zemanov
    Škoda je že sadby není dostatek. Není to o prodejcích, ti si marže udrží, je to o Vaší politice - která povede k tomu že český česnek si lidé nebudou moci a nebudou ani chtít dovolit - škoda že jste nepřesvědčil množitele a další...Jste tři producenti, je pochopitelné že se ceny udrží. To že jezdíte a jakým autem..pche...další argumenty mimo. Kde kdo má barák za miliony a jezdí v teplákách a využívá koho může, jen aby ušetřil každou korunu a vydělal co nejvíce. A ti tři smluvní množitelé? To jsou staří známí z podkrkonoší, pche.....
    31. 7. 2012 8:02 Jan Kozák
    Škoda času na nesmysly. Pane Zemanove, pročtěte si znovu pořádně můj příspěvek. Ale k tomu majetku, který Vás tak bolí: jsme příjemci sociální dávky přídavek na dítě a kdybychom nedělali ještě údržbu zeleně, tak bychom si šlechtění česneku nemohli dovolit. A ten dům za miliony? Asi máte na mysli ten svůj. Ale nějak jste si to i dále popletl, se žádnými Vašimi starými známými z podkrkonoší nespolupracuji, mám smluvní množitele v jiných lokalitách.
    31. 7. 2012 13:24 Tomáš Pščolka
    Cena 320Kč za Kg. Popravdě jsem čekal víc. Vystál jsem si v Buchlovicích frontu a byl rád že mám sadbu na příští rok. Sadím jen cca do 2Kg každý rok (pro vlastní potřebu a potřebu rodiny)a i tak vím, co je kolem práce. A když si selským rozumem spočítám, kolik by musel stát česnek, aby na něm člověk zbohatl, tak se dostanu hrubě nad oněch 320Kč za kilogram.
    Pan Zemanov mi příjde jako závistivý kluk, který závidi hračku svému kamarádovi...
    A na závěr děkuji panu Kozákovi za kvalitní sadbu jsem sní náramně spokojen.
    30. 7. 2012 21:49 Martin Zemanov
    S tímto souhlasí více než polovina republiky, protože přestože se dle této firmy jedná o pokus o záchranu českého česneku. A to nemluvě o ždímání penez z lidí přes certifikáty, reklamu atd atd.
    31. 7. 2012 7:47 Jan Kozák ml.
    Zatím s tím souhlasíte jen Vy sám. Čtenářům diskuse připomenu, že pan Martin Zemanov je náš „konkurent“ z Bramka, které v České republice prodává česnek zahraničních odrůd. Jen si hraje na hlas lidu. Ve skutečnosti se jen snaží na nás házet špínu.

    sadba

    7. 7. 2012 18:53 Zakladatel vlákna: Alena Stachová
    Dobrý den,
    nikde jsem nenašla ceník jednotlivých odrůd sadby. Můžete mi jej poslat?
    Děkuji
    Zařazeno: Cena, Prodej česneku
    7. 7. 2012 21:49 Jan Kozák
    Nemůžeme, ceny budou stanoveny okolo poloviny srpna.

    přihnojení, "květy"...?

    10. 6. 2012 14:04 Zakladatel vlákna: Jozef Mitro
    Dobrý den, pane inženýre.
    Má význam ještě přihnojení česneku (např.NPK, nebo podoně)?
    Na některých odrůdach (bjetin a havran) se vytvářejí jakoby květy (nebo nevím přesně, jak bych to nazval - obrázek). Mají je nějakým způsobem odstránit, nebo ponechat?
    předem děkuji a přeji hodně zdaru
    apropós, byla již stanovena cena pro sadbový česnek (nemohu to nikde najít).
    ještě jednou děkuji,
    J. Mitro
    10. 6. 2012 14:23 Jan Kozák
    Odpovědi na své otázky byste na tomto webu našel. Ale stejně Vám odpovím. Květenství odstraňte, zvláště u Bjetinu jste už v prodlení, bude to mít za následek snížení výnosu. Ještě můžete použít pro přihnojení ledek vápenatý. NPK nemá v této době žádný význam to se zapravuje do půdy před výsadbou, ale lepší je Cererit. Cena bude stanovena okolo poloviny srpna.

    1. 5. 2012 14:46 Zakladatel vlákna: cena
    Muzete mi laskave vysvetlit proc delate s cenou takovy cirkus kdyz vase konkurence http://www.cesnekodpestitele.cz/ je schopena nejen cenu stanovit jasne ale taky dodavat censek v libovolnem mnozstvi cely rok??
    1. 5. 2012 14:53 Jan Kozák ml.
    Zřejmě největší rozdíl bude v tom, že náš český česnek neputuje přes Pyreneje, což bohužel znamená, že jsme omezeni shovívavostí místního počasí.

    Festival Buchlovice

    1. 5. 2012 8:44 Zakladatel vlákna: Fiala Zdenek
    Dobrý den,
    můžete mi prosím napsat kdy se bude konat festival česneku v buchlovicích, a jakou předpokládáte cenu sadby pro letošní rok?
    1. 5. 2012 9:56 Helena Vybíralová
    Festival česneku v Buchlovicích (XI. ročník) se uskuteční v sobotu 28. července 2012 od 10.00 - 18.00 hodin (Státní zámek a městečko Buchlovice).
    1. 5. 2012 10:44 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, doplním odpověď na druhou otázku. Cena česneku pro tento rok známá není a ještě čtvrt roku známa nebude. Zveřejňování odhadů, které v tuto dobu mohou být ještě naprosto mimo skutečnou hodnotu, by vedlo pouze k mrzutostem, proto se na tento tenký led raději pouštět nebudeme. Děkuji za pochopení a přeji hezký sváteční den.
    < Novější123Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne