Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Objednání česneku Zpět na diskusi

    ozimý česnek:)

    5. 12. 2015 10:07 Zakladatel vlákna: Marianna T.
    Dobrý den pane Kozáku, prosím máte ještě alespoň jedno kilo ozimého česneku, jakoukoliv odrůdu? Za pár dnů budeme s manželem vlastníky naší zahrady a chtěla bych ještě zasadit alespoň pár stroužků...., případně prosím o radu, jestli ještě můžu sázet, nebo radši objednat už jarní česnek? Pokud ano, prosím o radu jaký se nejlépe hodí a kolik toho objednat, omlouvám se, jsem začátečník ale nadšenec:) moc děkuji:) Marianna:)
    5. 12. 2015 19:37 Jan Kozák
    Prosím Vás, zavolejte zítra nebo v pondělí ráno kolem šesté nebo večer kolem osmé, ať nemusím psát obsáhlou obecnou odpověď.

    dotaz

    2. 10. 2015 17:15 Zakladatel vlákna: Marie Muthná
    Dobrý den, objednala jsem si u vás sadbu česneku již v červnu, bohužel přesně nevím,které datum.Objednávku jste mi potvrdili s tím,že sadba dojde během září. Nevím,zda se stala chyba, neboť zatím žádná zásilka nedošla.Mohli byste se prosím podívat do vaší evidence,ať vím,zda mám ještě šanci. Děkuji Muthná,Znojmo
    2. 10. 2015 20:48 Jan Kozák
    Prosil bych uživatele elektronického spojení, aby zvažovali cestu, kterou zvolí. Někdy dostávám E-mailem dotazy, jejichž odpověď by jistě zajímala spoustu dalších lidí, jindy se v této diskusi řeší pouze osobní problémy, které nikoho jiného nezajímají.
    Tož k Vašemu dotazu: Podle naší evidence jste si zvolila platbu předem na účet, což je finančně výhodnější než dobírka. Třikrát jste byla vyzvána k zaplacení (20. 8., 2. 9., 16. 9.) na E-mailovou adresu, kterou jste uvedla v objednávce. Poslední výzva byla: Vážená paní Muthná, dovolujeme si Vás informovat, že Vaše objednávka česnekové sadby na webových stránkách www.k-cesnek.cz ze dne 10. 6. 2015 ještě nebyla uhrazena. Prosím, zašlete nám níže uvedenou částku v době splatnosti. V opačném případě budeme nuceni Vaši objednávku stornovat.
    Tož nevím, kde je chyba.

    Sadba

    13. 9. 2015 15:16 Zakladatel vlákna: Aleš Fajgl
    Dobrý den,
    bude možné najít někde na výstavách nebo trzích V oblasti okresu Rychnov nad Kněžnou, nebo v Brně a okolí Váš stánek se sadbovým česnekem. objendávky už nepřijímáte, napadlo mě, jestli by se nedal sehnat ještě na stáncích...
    Bohužel jsem se pozdě rozhodl pro objednání :-(

    Díky
    13. 9. 2015 18:16 Jan Kozák
    Budeme za dva týdny na festivalu česneku v Rosicích u Brna (ale i v Rosicích u Chrasti) a první říjnový víkend v Častolovicích. Ale pozor: sortiment bude omezený na dvě tři odrůdy.

    objednávka

    13. 9. 2015 9:02 Zakladatel vlákna: Jaroslav Dutko
    Vážený pán Kozák, 11.7.2015 som si u vás vyplnením formulára vytvoril objednávku na 5 kg Bjetinu a 5kg Havranu, ktorá mi bola aj spätne z vašej strany potvrdená. Teraz na konci augusta sa mi ozval nejaký pán zo Slovenska, že má moju objednávku a že mi pošle 1kg Bjetínu, nič iné, že vraj takto mu to prišlo od vás, chcem sa spýtať kde sa stala chyba, pretože cesnak som si už inde neobjednával a teraz som zostal bez cesnaku.
    13. 9. 2015 19:56 Jan Kozák
    Tady jsme se dostali do podivné situace. V obchodních podmínkách je uvedeno: 1. Místem dodání sadby je adresa v České republice uvedená kupujícím v rámci objednávky,... Náš systém nepozná, odkud objednávka je, ale počítá s uvedenou podmínkou. Zkuste se dohodnout s naším obchodním zástupcem na Slovensku, s panem Krošlákem, jestli by Vám nemohl nějak vyhovět.
    Jan Kozák
    14. 9. 2015 8:02 Jaroslav Dutko
    Objednávky zo Slovenska teda vybavuje pán Krošlák, otázka stoji, prečo sa k tomuto pánovi dostala objednávka na 1kg Bjetinu a nie pôvodná objednávka na 5kg sadby Bjetin a 5kg sadby Havran. Pán Krošlák mi povedal, že mi nemôže nijako vyhovieť, že mu to takto prišlo od vás. Vyzerá to, že sa s tým už nič nedá robiť, som dosť sklamaný.
    14. 9. 2015 21:25 Jan Kozák
    Asi to bylo proto, že náš objednávkový systém nepočítal s přeposíláním objednávek od obchodníků na Slovensko. Obchodníci totiž na rozdíl od konečných spotřebitelů objednávají počty konkrétních balení, takže u Vás se objevily jedničky ve sloupci balení 5 kg, ale při přeposlání se poslala pouze ta jednička.

    Brzobohatý:Dotaz k objednávce

    24. 8. 2015 15:24 Zakladatel vlákna: Brzobohatý
    Můžete mi zdělit zda je moje objednávka sadby česneku u vás v evidenci.Potvrzovací mail jsem nedostal.Objednával jsem někdy koncem června začátkem července.
    24. 8. 2015 16:20 Lenka Kozáková
    Litujeme, ale Vaši objednávku neevidujeme.

    Přiobjednání k objednávce

    24. 8. 2015 0:07 Zakladatel vlákna: Jakub
    Dobrý den pane Kozák,
    rád bych si přiobjednal ještě 1kg Havranu k objednávce na jméno Anna Červenková. Děkuji mnohokrát
    24. 8. 2015 16:33 Lenka Kozáková
    Litujeme, ale veškerý sortiment česnekové sadby ze sklizně 2015 byl již zarezervován, a proto nemůžeme další objednávky přijímat.

    Zaslání poštou

    22. 8. 2015 16:52 Zakladatel vlákna: Marcela Bulová
    Dobrý den, není možné zaslání objednávky Českou poštou? Děkuji za odpověď, Bulová.
    25. 8. 2015 21:51 Jan Kozák
    Využíváme službu DPD z důvodu ceny a spolehlivosti. Kdybychom si vyúčtovali náklady na poslání jednoho balíku poštou, určitě byste to nechtěla. Bylo by to kolem pětistovky.

    Objednávka

    20. 8. 2015 18:26 Zakladatel vlákna: Roman Soukup
    Dobrý den,z nějakého důvodu jsem ještě neobdržel od Vás potvrzovací email.Nevým důvod proč tomu tak je.Děkuji za pochopení Soukup.
    20. 8. 2015 21:12 Lenka Kozáková
    Ozvěte se na email objednavky@k-cesnek.cz a sdělte mi prosím, kdy jste si sadbu objednával. Děkuji.

    sadba

    11. 8. 2015 9:16 Zakladatel vlákna: František
    Dobrý den, měl bych zájem o sadbový česnek, 1kg odrůda Bjetin aa 1 kg Havran. Bude to možné?
    Zdraví František
    11. 8. 2015 21:50 Jan Kozák
    Je mi líto, ale musím Vás zklamat. Předpokládaná zásoba některých odrůd je už vyčerpaná a náš systém neumožňuje v takovém případě přidat další objednávku. Vybírejte si, prosím, z nabídky, která se zobrazuje v objednávkovém formuláři v rubrice objednání sadby na tomto webu. Ještě je tam k dispozici několik odrůd.

    odrůda Havran

    4. 8. 2015 10:30 Zakladatel vlákna: Ing. Ivo Šrámek
    Dobrý den,
    měl bych zájem speciálně o Vaši odrůdu Havran. Není však v nabídce. Je ji možno sehnat?
    Ivo Šrámek
    4. 8. 2015 15:11 Jan Kozák
    Je mi líto, ale musím Vás zklamat. Předpokládaná zásoba některých odrůd je už vyčerpaná a náš systém neumožňuje v takovém případě přidat další objednávku. Vybírejte si, prosím, z nabídky, která se zobrazuje v objednávkovém formuláři v rubrice objednání sadby na tomto webu. Ještě je tam k dispozici několik odrůd.

    dotaz

    3. 8. 2015 22:14 Zakladatel vlákna: Jiří Hrách
    Jaké odrůdy česneku sadbového nebo konzumního lze u Vás k dnešnímu dni objednat?
    4. 8. 2015 6:40 Jan Kozák
    V rubrice objednání sadby po zvolení patřičné kategorie zákazníků se Vám zobrazí aktuálně nabízené odrůdy včetně jejich cen. Informaci ke konzumnímu česneku (ten určitě nesázet) naleznete na výše uvedeném webu skalnicky-cesnek.cz

    Ostatní odrůdy

    29. 7. 2015 8:43 Zakladatel vlákna: Petra Auerová
    Dobrý den.Také bych měla zájem o jednu z vašich odrůd které jsem v nabídce nenašla.Zaspala jsem snad?
    29. 7. 2015 9:05 Václav Kozák
    Dobrý den, paní Auerová. Objednávky na některé naše odrůdy již převyšují skutečné sklizené množství dané odrůdy. Budeme rádi, když Vás zaujme některá z pěti odrůd, kterou je ještě možné objednat.

    Odrůdy k prodeji

    29. 7. 2015 7:51 Zakladatel vlákna: Kupková Markéta
    Dobrý den, mám Vaši příručku Český česnek, která byla součástí červencového zahrádkáře, kde jmenujete daleko více odrůd, než nabízíte k prodeji. Je tomu skutečně tak?, mohu si vybrat jenom z těch pěti nabízených odrůd? Děkuji za odpověď Kupková
    29. 7. 2015 9:00 Václav Kozák
    Dobrý den, paní Kupková. Objednávky na sadbu česneku začínáme přijímat vždy od 1. května, kdy lze také objednat všechny naše odrůdy. Jakmile je však vyčerpáno předpokládané množství sklizně u jednotlivých odrůd, daná odrůda se už v objednávkovém formulíři neobjevuje.

    Helena Matonohová

    23. 9. 2013 19:18 Zakladatel vlákna: Helena Matonohová
    Dobrý večer,na jaře tohoto roku jsem si u vás objednala 4 druhy česneku,ale zatím nic nepřišlo ,ráda bych věděla jestli bude děkuji Matonohová
    23. 9. 2013 20:19 Jan Kozák ml.
    Dobrý večer, paní Matonohová. Poslali jsme Vám 4 e-maily, ale bez reakce. Zřejmě byla u objednávky uvedená chybná e-mailová adresa. Ale nic není ztraceno, objednávku Vám obnovím. Jen mi prosím na e-mailovou adresu ***@k-cesnek.cz napište svou doručovací adresu a telefonní číslo, to jsou totiž údaje, které obnovit nemohu. Děkujeme za upozornění.

    Dotaz

    19. 9. 2013 11:21 Zakladatel vlákna: Mgr.Petr Bukovský
    Chci si objednat u Vás česnek,i když jsem řádně přihlášen a registrován stále mě systém odmítá objednávku realizovat,kde je chyba?
    19. 9. 2013 16:54 Jan Kozák ml.
    Prosím, popište blíže, jak se chyba projevuje.

    Je také možné mi objednávku, doručovací adresu a telefonní číslo napsat na e-mailovou adresu ***@k-cesnek.cz, údaje do systému zadám.
    < Novější34567Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne