Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Recenze prodeje Zpět na diskusi

    zásilka sadby

    13. 9. 2016 19:35 Zakladatel vlákna: Fiala petr
    Děkuji za zásilku sadbového česneku a za práci, kterou rodina Kozákových vykonává pro zákazníky. Myslím si však, že práce firmy je vcelku honorována podstatně lépe, když nezasíláte na váhu, ale na hlavičky.
    Při rozbalení dnešní zásilky jsem byl na rozpacích a jsem přesvědčen, že zásilkově už nikdy více. Pěstuji česnek leta s výbornými výsledky, jenže moje odrůda (ze Znojma) nemá dobrou skladovatelnost. Přestože je v chladnu a suchu, v březnu začíná klíčit a už to není ono. Proto jsem požádoval odrůdy Havran, Jovan, Mirka( přehodnoceno na Slavín, přestože jsem objednával 1. 5.),s nadějí na lepší skladovatelnost. Zklamáním byla odrůda Havran, kdy 2 z 8 hlaviček měly jen 2 stroučky, místo 6. Jestliže mě hlavička příjde na 20,-Kč (kilo na 370,-) bez dopravy, požadoval bych více zodpovědnosti těch co to chystají k expedici. Bylo to očividné už v síťce. V odrůdě Jovan z 8 hlaviček byla jedna výrazně odlišná - bílá se 14 stroučky. Teď jsem na vážkách, co to je za odrůdu?
    Vážím si každé poctivé práce a počkám, jak dopadli ostatní, co jsem Vás doporučil. Petr z Frýdku
    13. 9. 2016 21:17 Tonda Anakonda
    Dobrý den, pane Petře, děkujeme Vám za objednávku a za uznání.
    Kusově balený česnek nás finančně nevychází lépe, spíše naopak. Česnek určený na balení se totiž musí několikrát převážet, musíme platit externí firmě za balení nehledě na náklady, které nám vznikají kvůli čekání na nabalení potřebného množství.

    Pokud jste se svou zásilkou nespokojen, prosím, kontaktujte nás e-mailem a problém vyřešíme.
    13. 9. 2016 21:22 Jan Kozák
    Je mi líto, že se do Vaší zásilky dostaly cibule, které jednoznačně měly být vyřazeny a moc se Vám za sebe i své spolupracovníky omlouvám. Určitě není naším úmyslem jakkoliv zákazníky poškodit. Vždyť vyřizování reklamací je časově i finančně náročné. Dvoustroužkové cibule se neměly v dodávce od smluvního množitele vůbec vyskytnout, případně měly být odhaleny při přejímce nebo při balení. Podobně je to i s příměsí u Jovanu. Tuto reklamaci dořešíme v E-mailové poště. Ještě jednou se Vám omlouvám.
    14. 9. 2016 14:49 Miroslav
    Pane inženýre k otázce sadbových dvoustroužkových cibulí (já měl letos cca40-50%)také dvoustroužkovych cibulí, jsou na sadbu nevhodné jen kvůli výtěžnosti nebo je i jiný důvod?Je pravda že mi je také líto sázet takové velké stroužky. Ještě jedna otázka, může se použít před sadbou cererit s guánem? Děkuji Miroslav

    Objednávka

    13. 9. 2016 13:26 Zakladatel vlákna: Marika Šedivá
    Velice děkuji za objednávku, která dorazila v pořádku. Někteří lidé si zřejmě myslí, že jste stroje, či že vše se řídí strojově...pokazit se může tolik věcí (příroda, lidská chyba), člověk se s tím setkává přece běžně v životě, copak vždy jde vše podle plánů a našich představ? Stát se přece může kdykoliv cokoliv, člověk to kolikrát vůbec neovlivní, to by musel být naštvaný a protivný prakticky každý den, takových lidí je mi teda líto. Nemyslím si, že by česnek byl natolik životně důležitý, abych se musela kvůli zkrácené objednávce rozohňovat na někoho, kdo je evidentně profesionál, odpovídá na nekonečné dotazy, radí nám a žije tím. Asi není v zájmu takového člověka prodat málo sadby a mít naštvané zákazníky, prostě stane se, to ale není žádná katastrofa. Přeji Vám tedy spoustu spokojených zákazníků (těm letošním nespokojeným se stejně nezavděčíte, z těch si až tolik nedělejte) a mnoho pěstitelských úspěchů v příštím roce.
    13. 9. 2016 21:02 Tonda Anakonda
    Děkujeme Vám, paní Šedivá, za uznání a podporu. Ať se Vám příštím rokem česnek vydaří.

    Sadba

    11. 9. 2016 7:56 Zakladatel vlákna: Radek Krejčí
    Dobrý den, také chci poděkovat za sadbu, která dorazila tento týden.Jsem naprosto rozezlen nesmyslnou diskusí o krácení objednávek...Kdyby se každá firma věnovala svým zákazníkům jako ing.Kozák bylo by vše snažší.Krácení bylo oznámeno včas... na doplnění sadby zbylo dost času...Jinak obrovská pochvala za odrůdu Bjetin..jako rodina žlučníkářů můžeme opět česneku kolik hrdlo ráčí...Díky
    11. 9. 2016 23:19 Jan Kozák
    A já děkuji Vám. Člověk si rád přečte také pochvalu v této nevydařené sezóně. Děkuji.

    Rozdružování

    10. 9. 2016 8:06 Zakladatel vlákna: Petr Brychta
    Dobrý den, předem bych chtěl poděkovat, tento týden mi dorazila sadba vše v pořádku. Chtěl bych se zeptat při rozdružování se mi některé stroužky sloupnou snažím se to dělat co nejopatrněji ale neubráním se tomu. Když to těď namořím v sulce a nechám oschnout nestane se těmto stroužkům nic? Předem děkuji za odpověď.
    10. 9. 2016 11:46 Jan Kozák
    Nemusíte mít obavy, nic se jim nestane. Ony se Vám ještě některé sloupnou při manipulaci s mokrým materiálem.

    Josef Žert poděkování

    8. 9. 2016 10:31 Zakladatel vlákna: Žert Josef
    Dobrý den,
    dnes jsem dostal balíček objednaného česneku i s návodem o pěstování česneku.Chtěl bych tímto velice poděkovat za vaší odvedenou profesionální a trpělivou práci.
    8. 9. 2016 21:10 Jan Kozák
    A my zase děkujeme Vám za uznání. Máme to letos velmi složité z důvodu povinného malého balení a také z důvodu neočekávaně malé úrody.

    poděkování

    7. 9. 2016 13:40 Zakladatel vlákna: Ing. Kousal Luboš
    Dobrý den,
    abych tu trochu vyvážil poslední dobou až urážlivé příspěvky, chtěl bych tímto poděkovat Vaší "velké firmě" za ochotu a vstřícnost. Při troše snahy jsem získal požadovaný druh a množství sadbového česneku s mnoha radami. Doporučil bych přispěvatelům, aby v diskusi řešili odborné otázky, které pomohou ostatním a nesnažili se udělat z ing. Kozáka nepodařeného věštce.
    7. 9. 2016 21:09 Antonín Vika
    Můžu vědět, kdy jste sadbu objednával, jaké odrůdy a kolik?
    Děkuji za odpověď.
    Vika Antonín.
    8. 9. 2016 11:09 Jan Kozák ml.
    Pane Viko, pokud si pan inženýr objednal stejné odrůdy jako Vy, byly mu zkráceny úplně stejně jako Vám. Promiňte, ale po tom, co si objednal, Vám nic není. Prosím, vybíjejte si svou frustraci na něčem jiném.
    Objednávky (podle toho, které odrůdy obsahují) se krátí již delší dobu. Nikoho to nepotěšilo, ale nikdo firmu neobviňoval, dokud jste tu v diskusi některé naše zákazníky nezmanipuloval.
    Že ke krácení objednávky může dojít, jste byl upozorněn už v době objednávání. Uzavíráte-li smlouvy, aniž byste si je přečetl, jde o Váš hazard. Vznikla-li Vám nějaká nemateriální újma, způsobil jste si ji sám.

    Dískuse je určena k bezplatnému poradenství zákazníkům. V sezóně máme všichni plné ruce práce, nemáme kapacitu na to, abychom uklidňovali zákazníky, které se proti nám snažíte poštvat. Pokud budete ve svých snahách pokračovat, budeme nuceni diskusi uzavřít.
    9. 9. 2016 13:02 Helena Malá
    Já se připojuji a děkuji. Česnek mám už doma.

    česnek dnes došel.

    7. 9. 2016 2:37 Zakladatel vlákna: karel
    Tak po tom co jsem si přečetl že to letos s česnekem není jednoduché,tak jsem byl rád že mi dneska přišel poštou obědnaný česnek v množství podle obědnávky,za to díky a přeji panu Kozákovi spokojené zákazníky.
    8. 9. 2016 22:05 Jan Kozák
    Vám pane Karle děkujeme za objednávku a přání. Jsme rádi za Vaši podporu.

    ukamenovat?

    5. 9. 2016 15:15 Zakladatel vlákna: Karel Pokorný
    Prosím vás nechte už ty Kozáky napokoji! Dělají svojí práci dlouho a dobře. Určitě nikoho z nás (mě taky pokrátili objednávku) nemají v úmyslu nijak poškodit, prostě se to celé nějak blbě sešlo no.. Celý rok nám trpělivě radí, jak máme dobře pěstovat, jak se vyhnout chorobám nebo napravit chyby, atd. Tak je snad teď nebudeme v nějaké davové psychóze kamenovat ne? Já osobně jsem s firmou Kozák velice spokojen, jsem přesvědčen, že si s momentálními problémy poradí a příští rok to bude zase v pohodě. I nyní je vidět, že jejich sadba je stále velmi žádaná a dělají svoji práci dobře. Přeji Vám Kozáci mnoho úspěchů! a držte se :-)
    6. 9. 2016 21:49 Jan Kozák
    Pane Karle, děkujeme Vám za Vaši podporu. Velice si jí vážíme.
    Snažíme se pokud možno všem zákazníkům zaslat alespoň část objednávky a nikomu ji zcela nezrušit. Většina lidí, musíme přiznat, toto chápe a naše řešení schvaluje.

    Děkujeme všem zákazníkům za přízeň a podporu.
    7. 9. 2016 21:49 Aleš Vrbka
    ...moje řeč,copak Kozákovi můžou za počasí,za neůrodu?Mně taky došla jen polovina objednané sadby a vůbec to neřeším?! Lidi proberte se a buďme rádi,že tady máme takového odborníka který vždy,rád a ochotně poradí!

    Česneku zdar!!!

    P.S. Myslím si,že omluva od některých jedinců by byla na místě?!

    Zklamání

    2. 9. 2016 9:25 Zakladatel vlákna: Petr Čejchan
    Dobrý den,
    jsem Velice zklamán přístupem firmy, objednával jsem 2.5. 2 Kg Havranu. 31.8. jsem obdržel email, že objednaný Havran neobdržím. Opravdu to nešlo sdělit dříve?? nebo posunout termín objednávek až na začátek srpna, pokud květnové odhady sklizně vychází, jako předpovídat počasí na příští měsíc. Jsem velmi rozčarován a zároveň velmi zklamán přístupem k nám zahrádkářům.
    2. 9. 2016 11:31 Jan Kozák ml.
    Dovolte mi prosím technickou poznámku, pane Čejchane. Nemohu mluvit za firmu, protože s jejich aktuální situací nejsem dopodrobna seznámen. Protože jsem tam před lety pracoval, procesy tam dobře znám.
    Objednávání už v srpnu by situaci vůbec nezměnilo. Smluvní množitel vypadnul na konci srpna, tzn. ještě na začátku se počítalo s tím, že s vyřízením nebude žádný problém. Příprava česneku k expedici se skládá z řady kroků, z nichž u každého může dojít k nepředvídatelné chybě s fatálními následky. I když se množitel o porost vzorně stará, přeje mu počasí, má velkou a v nejvhodnější okamžik provenou sklizeň, může se mu úroda spálit na sluníčku před sušením, uvařit či zapařit při sušení (poslední jmenovaný je nejhorší noční můrou, protože navzdory kontrolám se následky projeví až ke konci expedice)… Aby mohl prodávající s jistotou říci, že má určitý objem sadby a ten může uvolnit k objednávání, muselo by objednávání posunuto až na čas, kdy je česnek vykoupen a svezen od všech smluvních množitelů. To je ale až druhou polovinu září, kdy je sadba už špatně prodejná, je drahé zákazníky sehnat. Nelze uvažovat o tom, že by se producent dostal do kladných čísel. Může se snažit jen minimalizovat ztrátu, která mu každý den šíleně roste. Je nutné si uvědomit, že stovka kilogramů se s trochou vůle rozprodá sama bez jediné koruny vložené do reklamy. Ale máte-li desítky, možná stovku tun, i drobná chyba ve formě špatně zvoleného termínu objednávání může znamenat totální krach.
    Chápu, že se zlobíte, ale prosím uvědomte si, že ta firma se Vás nesnažila nějak doběhnout. Dělají všechno proto, aby zákazníkům vyhověli. Ale někdy to bohužel nejde.

    objednávka česneku

    1. 9. 2016 21:42 Zakladatel vlákna: dudkova
    Dobrý den
    jsem velmi nespokojena se situací ohledně objednávky. 4 kg česneku jsem objednala 25.5.2016 a vy jste objednávku potvrdili. Po třech měsících mi nabízíte pouze 1 kg za 339 Kč (i s dopravou). Opravdu informaci o tom, že máte česneku málo víte až posledního srpna? A nebylo možné uspokojit objednávky dle pořadí objednání?
    2. 9. 2016 10:44 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Již se expedice česneku neúčastním, ale v minulých letech jsem se v tom velmi angažoval, a tak mi dovolte, abych pomohl s vysvětlením. Odhady sklizně se provádějí průběžně s tím, jak se navštěvují jednotliví smluvní množitelé. Někdy se zvýší, jindy sníží. Stále se nechává neobjednatelná rezerva, že by nějaká partie vypadla. Bohužel se občas stane, že se z odhadu vypadne větší množství. Pak nastává velmi nepříjemná situace, kdy je nutné objednávky krátit. Je snaha o férové vyrovnání, o rovný přístup ke všem zákazníkům. Jak jsem zjistil, objednávky se u některých postupně krátí už déle. Ale teprve před dvěma dny, když se zjistilo, že vinou aktuálních událostí není možné Vaši objednávku pokrýt. Jednatřicátého zjistili, že Vám bohužel nemohou vyhovět, jednatřicátého Vás kontaktovali. Na tohle se hodně dbá.
    Ještě mi dovolte jednu poznámku. Rozložení objednávek v čase není konstantní. (Druhého srpna přišla polovina objednávek než prvního, třetího třetina, pátého šestina.) Promiňte, ale pokud jste si objednala tři týdny po zahájení objednávání, nepatříte mezi první. Nejde o žádnou akci zaměřenou proti Vám. Pokud Vám některé odrůdy museli z objednávky vyřadit, je to proto, že je úplně stejně museli vyřadit všem zákazníkům.

    Zklamání

    1. 9. 2016 15:31 Zakladatel vlákna: navratil
    Dobrý den.
    Pane Kozák taktež jsem nespokojen s mou objednávkou nabídli ste mi ze 3 vybraných druhu jen jeden a to ktomu ještě jedno kilo kvuli tomu mam zbytečně platit postovné to by byla trochu drahá sadba za 339kc za kg měli byste v prvé řadě uspokojit ty kteří si objednaly včas i když si třeba objednaly jen 5kg ti ostatni co s objednavkou otaleli by snad neměli dostat nic v prve řadě vyřidim co byly první kde tet máme vsichni zhanět sadbu když stim každý počítal a objednal si u vás včas nepřipadá mi to normalní a seriozní.To že vám někdo nedodal sadbu je sice smutne asi bych mu rozbil hubu přinejmenším ,ale přesto jste měli zasílat objednavky podle pořadi i kdyby byly o něco ponížené alespon trochu od každé odrudy co si člověk u vás objednal a né že mu ze 3 odrud pošlete jednu a to ještě 1kg. Nashle Navrátil
    1. 9. 2016 20:54 Jan Kozák
    Dobrý den, pane Navrátile, omlouváme se, že Vám nemůžeme vyřídit objednávku podle Vašich představ.
    Budeme se snažit podle našich možností tuto nepříjemnost vyřídit k co největší Vaší spokojenosti. Individuální případy vyřizujeme e-mailovou cestou.

    Ještě jednou se Vám omlouváme.

    objednávka

    31. 8. 2016 21:34 Zakladatel vlákna: Martin Cech
    Pane Kozáku, jsem taktéž naštvaný, objednávku, jsem hlídal pomalu každý den, abych byl pokud možno mezi prvníma, 19.6. byla má sadba přijata(( Objednané množství jsme Vám rezervovali)) toto jste mi poslali do e-mailu, tak člověk s tím tak nějak počítá, byl jsem naštvaný i minulý rok, přišla mi od Vás plesnívá odrůda HAVRAN, řekl jsem si stane se ale letos jsem vytočený, uvidím co na mě připravíte příští rok, česneku zdar ;)
    31. 8. 2016 23:17 Jan Kozák
    Když jsme letos dělali odhady sklizně koncem dubna, před zahájením příjmu objednávek, mysleli jsme, že je děláme s dostatečnou rezervou, aby nedošlo ke stejné situaci jako loni. Přezimování bylo velmi dobré, neobvyklé však bylo výrazně větší zažloutnutí porostů než v jiných letech.
    Dokud nemáme česnek ve skladu, pak jeho konečné množství neznáme. My děláme šlechtění ve všech jeho stupních a tržní zboží pro nás pěstují smluvní množitelé. A odhadovat množství tržního zboží u nevyčištěného česneku je velmi nepřesné. Navíc včera se nám stalo, že jsem jednomu z nich zavolal, že přijedu pro sadbu, a on mi oznámil, že ji prodal jinam. Mohu mu sice nadávat, mohu se s ním třeba i soudit, ale sadbu, s níž se počítalo při příjmu objednávek stejně nemám. Určitě není naším zájmem úmyslně zákazníky jakkoliv klamat. Ale na základě letošní zkušenosti patrně budeme v dalších letech přijímat objednávky později než 1. května.

    Objednávka sadby.

    31. 8. 2016 19:06 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý podvečer. Tož pane inženýre, jak se k tomuto problému postavíte? Bohužel mám POPRVÉ stejnou zkušenost. Asi před týdnem jsem dostal mailem sumář objednávky a dnes mi přišel další zda souhlasím s doplněním jinou odrůdou, což jsem učinil. Souhlasím ale s panem Vikou,že odhadované množství jste museli znát podrobně již dávno před tím. Přesto jsem nadále s Vámi. Děkuji.
    1. 9. 2016 20:56 Jan Kozák
    Dobrý den, pane Filounku,
    děkujeme Vám, že nám stále zachováváte přízeň. Tato situace nás velice mrzí a omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.

    Vika: objednávka sadby

    31. 8. 2016 13:24 Zakladatel vlákna: Antonín Vika
    Dobrý den,
    chtěl bych všechny zákazníky této firmy seznámit se svými zkušenostmi. Objednávám sadbu hned začátkem května, letos druhého. Vloni mi nebyla vykryta v plném rozsahu, může se to stát. Letos i přes včasné podání objednávky mi byla vykryta jen z jedné poloviny, některé odrůdy vůbec. Zajímalo by mne, jak vykryli objednávky učiněné po mně. To, že nebudou mít dostatek sadby museli vědět již nejméně před měsícem a půl. Minimálně. Kdyby to dali na vědomí dříve, mohl jsem objednat sadbu jinde. Myslím si, že takhle se seriozní firma nechová. Posuďte sami.
    S pozdravem A. Vika.
    31. 8. 2016 21:16 Tomáš
    Pane Antoníne, já objednal sadbu 13.7. a Ing. Kozák zaslal mi email, že upravuje moji objednávku - neprodá mi Havran.
    Není to seriozní, když na Festivalu česneku v Buchlovicích 23.7.16 měl všechny jeho odrůdy v dosti velkém zastoupení, ale lidi mu "trhali" ruce od rána a vše prodal.
    Vidím to jako nezvládnutí systému předobjednání a přímého prodeje, je to neseriózní, a odvolávat se na sucho letos je bezpředmětné, to bylo vloni.
    Nicméně jsem stále s odrůdami z dílny Ing. Kozáka.
    1. 9. 2016 21:02 Jan Kozák
    Vážený pane Tomáši,
    děkujeme Vám, že nám i v této nepříznivé situace stále zachováváte přízeň. Omlouváme se, že Vám nebudeme moci zaslat Vámi vybrané množství.
    1. 9. 2016 20:59 Jan Kozák
    Dobrý den, pane Viko,
    je nám líto, že jsme Vám způsobili nepříjemnosti, omlouváme se za ně.
    E-mailovou cestou se s Vámi pokusíme tuto situaci vyřešit.

    Havran

    3. 7. 2016 17:55 Zakladatel vlákna: Bořek Králík
    Část sklizně z Vaší sadby odrůdy Havran. Foto pro porovnání se žárovkou. Lokalita Pohořelice pod Brnem. Děkuji za teoretickou podporu na Vašich stránkách a o kvalitě sadby mluví bombastická sklizeň. Jen letos je ta sklizeň nějak dříve?!?!?!
    < Novější12345Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne