Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Doručení objednávky Zpět na diskusi

    Zaslání poštou

    22. 8. 2015 16:52 Zakladatel vlákna: Marcela Bulová
    Dobrý den, není možné zaslání objednávky Českou poštou? Děkuji za odpověď, Bulová.
    25. 8. 2015 21:51 Jan Kozák
    Využíváme službu DPD z důvodu ceny a spolehlivosti. Kdybychom si vyúčtovali náklady na poslání jednoho balíku poštou, určitě byste to nechtěla. Bylo by to kolem pětistovky.

    Dodávka česneku

    18. 9. 2013 21:20 Zakladatel vlákna: Věroslav Jahoda
    Měl jsem podobný problém jako p.Štěpán Macháček.DPD mě nezastihla doma a tak balíček řidič předal sousedce.Sousedka,paní 80 roků,mi balíček předala náhodou až za 4dny.Balíček potrhán(rozlepen nahoře)a sáček s Lukanem roztržen.Po převážení chybí cca 300g Lukanu.A co teď?Myslím si,že DPD si to ulehčuje a VUBEC neměla balík předávat někomu jinému než adresátovi!!!

    dodávka česneku

    18. 9. 2013 20:54 Zakladatel vlákna: Jiří Hlavica
    Dobrý večer prosím o odpověď kdy asi přijde česnek,který jsem si u Vás objednal a jak budu upozorněn že již dodávka příjde a zdali je možné zaplatit dodávku česneku dopředu např.přímo na účet dodavatele nebo kartou nebo musí být jen na dobírku.Mám objednáno 9kg čeneku 3druhy.Děkuji za informaci
    18. 9. 2013 21:27 Jan Kozák ml.
    A jéje. Poslali jsme Vám tři e-maily, jenomže všechny kdesi zmizely v hlubinách internetu, protože jste měl u účtu uvedenou chybnou e-mailovou adresu. Ale nevadí, všechno rádi napravíme. Kilogram sadby stojí 300 Kč, poslání balíčku od 5 do 10 kg stojí 145 Kč.
    Prosím, napište mi na e-mailovou adresu***@k-cesnek.cz, o jaké odrůdy máte zájem. Balík Vám v pátek odešleme, v pondělí Vám bude doručen.
    Pokud budete mít štěstí jako zatím cca 399 zákazníků ze 400, přijde Vám balík v pořádku. A pokud byste měl stejný problém jako přibližně každý 400. zákazník a balík by Vám chtěli doručit poškozený, odmítněte ho, my jim vynadáme a pošleme Vám nový.
    19. 9. 2013 20:57 Jiří Hlavica
    Dobrý večer,uložil jsem novou objednávku přes objednaci formulář a trochu jsem ji upravil,protože jsem to množství česneku neměl jen pro sebe ale i pro rodinu,ale oni si už nějaký česnek sehnali a proto jsem upravil množství na 6kg.Bylo by pro mne jednodušší Vám zaplatit česnek dopředu přes účet než platit dobírkou,protože většinou nejsme dopoledne doma.
    A emailová adresa je pořád stejná a na oststní poštu mi funguje.
    děkuji za ochotu.

    Sadba

    13. 9. 2013 8:06 Zakladatel vlákna: Dagmar Kadlecová
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak to vypadá s mojí objednávkou. Předem děkuji a přeji pěkný den!
    13. 9. 2013 10:22 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Vaši objednávku dnes zabalíme, v pondělí odešleme a v úterý Vám ji DPD doručí. Omlouváme se, že to tak dlouho trvá, ale Vaše objednávka obsahovala poznámku, a proto jsme ji nemohli zpracovat automaticky spolu s ostatními, které jsme mohli sázet jako Baťa cvičky.
    13. 9. 2013 14:01 Pavol Z.
    Pane Kozaku, ked tak premyslam, tak napisat do poznamky "ci by mi mohol byt cesnak odoslany v prvy tyzden septembra", je asi na skodu, a iba sa clovek uisti ze mu ten prvy tyzden, isto nebude poslany. ;) Je to tak ?
    14. 9. 2013 10:02 Jan Kozák ml.
    Poznámkám u objednávek se snažíme vyhovět, pokud je to možné. Přednostní vyřízení objednávky se jí však z pochopitelných důvodů zajistit nedá (každý by měl zájem, abychom mu česnek poslali co nejdříve). Napsal jste, že se Vám poslání ve druhém týdnu nehodí, čemuž se snažíme vyhovět tím, že Vám balíček pošleme až třetí týden.
    Snažíme se hledat vyhovující řešení, ne nejlepší možné. To bychom totiž první týden neodeslali dvanáct set balíků, ale jen dvě stovky, navíc s velkým rizikem vzniku chyb.

    dotaz

    11. 9. 2013 10:57 Zakladatel vlákna: Ondřej Bačina Bc.
    Dobrý den, pane Ing. Kozák.
    Chtěl bych se zeptat kdy asi můžu očekávat doručení zásilky. Objednával jsem 1.května a mám u Vás objednané 17 kg sadby. Vyřizování objednávek máte podle vlastního "klíče" proto nevím, kdy asi příde řada na mojí objednávku. Děkuji předem za informací.
    11. 9. 2013 21:36 Jan Kozák ml.
    Objednávky vyřizujeme podle obtížnosti a toho, jak kompletní údaje k nim máme k dispozici.
    Váš balík zítra odešleme, což by mělo být uvedeno v e-mailu, který Vám byl poslán.

    Pěkná sadba

    10. 9. 2013 15:15 Zakladatel vlákna: Jaroslav Plevka
    Dobrý den , dnes jsem obdržel v pořádku pěknou sadbu česneku , děkuji a obratem zajišťuji platbu převodem na Váš účet .

    S přáním pěkného dne Jaroslav Plevka
    11. 9. 2013 21:44 Jan Kozák ml.
    Děkujeme Vám za objednávku i za platbu a jsme rádi, že Vám byla sadba doručena v pořádku a že se Vám líbí.

    dodávka sadby

    10. 9. 2013 9:46 Zakladatel vlákna: Štěpán Macháček
    Dobrý den,
    byl jsem od Vás mailem informován, že mi balík se sadbovým česnekem dojde ve čtvrtek 5.9. Celý den jsem na firmu DPD čekal, ale v uvedený den nikdo nepřijel. V pátek jsem měl možnost čekat jen do 13.30 hod., ale ani do tohoto času nikdo nedorazil a ani se mi zásilková služba telefonicky neozvala. Po návratu z práce jsem zjistil, že jsem se s DPD minul. Naštěstí zanechal řidič na sebe kontakt. Bohužel z telefonátu jsem se dozvěděl, že mi balík dovezou až v pondělí. To se také stalo, jenže balík došel poškozen (díra v krabici a potrhány dva sáčky uvnitř) a část sadby (zjištěno po převážení zásilky) byla zcizena. Chybělo asi půl kilo Lukanu (v průměru asi 11 palic česneku)a 140g Blaninu (asi 3 palice). Prosím Vás tímto, abyste mi další zásilky posílal Českou poštou. U ní si balík mohu vyzvednout i v sobotu a případná reklamace bude snazší (snad nebude nikdy zapotřebí). Jinak je sadba krásná, jsem Vaší prací nadšen a s Vámi spokojen. Velice děkuji. Štěpán
    10. 9. 2013 11:27 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Macháčku, velmi nás mrzí, že došlo při doručování k takovýmto problémům. Je škoda, že jste zásilku v takovémto stavu převzal, protože nyní nemůžeme u přepravní společnosti jejich službu reklamovat.

    Prosím, napište mi na e-mail ***, jestli chcete chybějící sadbu poslat znovu, nebo zda Vám máme vrátit poměrnou částku ze zaplacené dobírky (v takovém případě mi prosím napište číslo účtu). Děkuji.
    10. 9. 2013 20:44 Jitka Toniniová
    Dobrý den.
    Také jsem marně čekala v uvedený čas na auto DPD. Vůbec nepřijeli, a když jsem koukla na sledování zásilky, tak tam napsali :neúspěšné doručení a uložení na depo. Hned jsem napsala na depo e-mail, aby to doručili znovu. Naštěstí druhý den balík došel v pořádku.Zlatá Česká pošta nebo PPL, tam nikdy nebyl problém. Děkuji panu Kozákovi za pěknou sadbu, jeho práci v této oblasti a rady v diskusi.
    11. 9. 2013 22:27 Jan Kozák ml.
    Loni a předloni byly s Českou poštou stejné problémy. Balíčky se nám po době vracely, přestože si pak adresáti stěžovali, že se pošta vůbec nepokusila balíček doručit a ani o něm adresáta neinformovala.
    Zatím se mi zdá, že chybovost obou společností je podobná, DPD má však výhodu, že je levnější. A to nejen v ceně za vlastní dopravu, ale také v přípravě náležitostí, které jsou pro přepravu potřeba.
    12. 9. 2013 20:22 Jitka Toniniová
    Dobrý večer.
    Je to prostě v lidech, a to je i v jiných oborech. Sám jistě máte také takové zkušenosti. Tady máme asi štěstí na pošťáky. Doufám, že to tak zůstane.
    Přeji hezký zbytek večera.

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne