Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Prodej česneku Zpět na diskusi

    RIZOCORE- vitalita pro česnek

    21. 11. 14:46 Zakladatel vlákna: Jan Hořák
    Mám prosbu. Kde se dá sehnat tento přípravek? Jsem drobný pěstitel- zahrádkář.
     Děkuji Jan Hořák
    22. 11. 17:57 Jozef Sisak
    Stači dať do vyhladavača RIZOKORE a hľadať.

    Kontakt: Ing. Roman Loskot; *** www.biocont-profi.cz
    23. 11. 8:31 Jan Kozák ml.
    Tam ale nabízejí balení na hektar, což zřejmě nebude plocha obdělávaná drobným pěstitelem.
    Malé balení přípravku Rizocore je letos vyprodáno.

    sadba

    7. 11. 18:56 Zakladatel vlákna: pavlina marsalkova
    Zdravim,jde koupit vac cesnek i po 1kg? nebo jen po kusech chtel bych zkusit 3 odrudy po 1 kg a vyzkouset ktera se u nas ujme
    8. 11. 8:42 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za váš zájem, paní Maršálková. 1 kg sadby odpovídá 16cibulové balení. Protože je letos výnos v průměru menší, balení sice kilogram neváží, ale počet cibulí, které získáte, odpovídá kilogramu v průměrném roce.
    U odrůd, u kterých se 16cibulové balení nezobrazuje, už toto balení koupit nelze.
    10. 11. 18:29 pavlina marsalkova
    Tak jsme si objednali,jeste jsem se chtea zeptat proc ma byt spon v rozmezi 20 cm a vice jestli by to neslo nasadit 15 na 15 cm
    11. 11. 10:11 Jan Kozák ml.
    Malý spon po překonání určité hranice, která bude u každé kombinace odrůdy a stanoviště jiná, vede k problémům s výživou, vzájemnému stínění rostlin a rychlejšímu šíření patogenů.
    Než spon 15×15 bude lepší 30×8 cm, abyste měla větší mezery mezi řádky, jinak se do záhonu nedostanete. Nezapomeňte, že rostliny budou mít ještě listy.
    Počítejte s tím, že u takovéto hustoty budete muset přihnojovat. O trvalé udržitelnosti nemůže být řeč. Doporučil bych vzdálenost zvětšit.
    11. 11. 10:28 pavlina marsalkova
    Ok,dekuji za podrobne informace

    rizocore

    4. 11. 12:53 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Zdravím všechny.
    Prosím nevíte někdo zda bude možné objednat Rizocore aj na jaře?
    Zařazeno: Prodej česneku
    23. 11. 11:27 Jan Kozák ml.
    Na jaře nebude možné objednat ani česnek, ani doplňkové zboží.

    Skladování

    1. 11. 9:41 Zakladatel vlákna: stanislav sikora
    Koupil jsem od Vás větší množství sadbového česneku než ho potřebují na sázení.
    Vydrží mi ten zbytek na příští sázení ( podzim 2020 ), nebo ho musím upotřebit.
    Jestli vydrží, tak jak skladovat.
    Díky za radu. Sikora Stanislav
    2. 11. 17:48 Jozef Sisak
    Patrite k šťastlivcom čo ziskali sadbu u Kozakovcov , ak mate prebytok , ktory predpokladam sa neda udžiať na sadbu 2020 tak stači tu uverejniť čo vam ostalo a  v akom množstve spolu s kontaktom na vas a mate po starosti .
    2. 11. 18:46 Jan Kozák
    Do příštího podzimu Vám nevydrží. Co nevysadíte, to snězte.

    Rizocore

    29. 10. 10:22 Zakladatel vlákna: Sedlák Aleš
    Pane ing. Kozáku, jsem Vaším zákazníkem i členem diskuse opakovaně (Sclerotium). Dnes se obracím s dotazem - tento týden plánována výsadba od Vás zakoupené sadby, namořeno Sulkou, ale Rizocore nemám (zapomněl jsem objednat). 1/ Má význam Ortiva nebo lépe počkat s výsadbou do doby dodání Rizocore nebo Clonoplus od Vás? Nebo - 2/ mám použít Rovral a na jaře Clonoplus? Děkuji za ochotu.
    29. 10. 19:16 Jan Kozák
    Ortiva význam nemá, nepoužijte ji. Rizocore si objednat můžete, je k dispozici. Těch pár dní počkejte.

    nekvalitní sadba

    19. 10. 22:32 Zakladatel vlákna: Miroslava Jánová
    Vždycky jsem věděla, že Kozákův česnek=kvalita. Letos to bohužel nemůžu říct. Je malý - důvodem je sucho. Dobře. 
    V několika palicích sadbového česneku jsou naprosto seschlé, měkké stoužky. Dvě palice jsou pravděpodobně z jiné odůdy, protože Jovan, který jsem objednala,  nemá vnitřní stroužky, tento ano.
    Nemám důkaz v podobě fotky (nevlastním chytrý telefon), nechci reklamaci, ale mrzí mě to.
    20. 10. 0:02 Jan Kozák ml.
    Ten, kdo balí česnek, do cibule bohužel nevidí. Spočítejte si prosím, kolik zdravých cibulí balení obsahuje a jaký je udaný počet na balení. Pokud se z partie větší množství cibulí vyřazovalo, dávalo se těch zdánlivě zdravých cibulí do balení více, aby zákazník obdržel patřičný počet zdravých jedinců, kdyby některé cibule musel vyřadit. Zákazník totiž může cibuli rozdělat (kdyby cibuli rozdělal brigádník, musel by ji stejně vyřadit) a s časovým odstupem od balení (více než měsíc) jsou vady snáze identifikovatelné. To, co předtím byla pevná cibule, může být nyní jednoznačně špatná.
    Pro reklamaci nepotřebujete chytrý telefon. Když budete zboží reklamovat, umožníte jim, aby dali situaci do pořádku k oboustranné spokojenosti. Stěžováním v diskusi nepomůžete nikomu.
    29. 10. 21:28 Martin Perníček
    Dobrý večer paní Jánová. Letos jsem na tom s kvalitou doručené sadby od pana Kozáka podobně jako Vy. Z 10 kg sadby Bjetinu je po rozdružení  možná použitelných 8,5kg. Co se týká odrůdy Vekan, tak po prvních pěti cibulích jsem rozdružování vzdal!!! Letošní sadba od pana Kozáka= horší odpad!
    30. 10. 13:27 Jan Kozák ml.
    Zde platí to, co jsem napsal výše, pane Perníčku.

    Máte několik možností:
    1) Pokřikovat na diskusi a porušovat tak její pravidla. To nelze považovat za konstruktivní řešení.

    2) Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte možnost do 14 dní produkt vrátit bez udání důvodu. Jen připomínám, že v takovém případě vám budou vrácena i částka, kterou jste uhradil za dopravu zboží k vám. Pokud tohoto svého práva využijete, nikdo se na vás zlobit nebude.

    3) Můžete produkt reklamovat, jak jste byl upozorněn při objednávání, při doručení a jak jste si mohl přečít v příspěvku výše. V takovém případě se případem bude zabývat kompetentní člověk z firmy. Jeho zájmem je vyřešit problém ke spokojenosti zákazníka. Ale pokud zákazník předem ventiluje svou nespokojenost, nemá prodávající takovou motivaci vycházet zákazníkovi vstříc.
    U raných odrůd se často stává, že zákazníci chybně označí za nekvalitní sadbu, která je popraskaná kvůli sklizni opožděné o několik dní. Paradoxní je, že sadbovou kvalitu nedokáže posoudit ani expert s laboratoří, pokud nezná původ dané cibule a nemá možnost ji několik sezón pěstovat. Zatímco laik mrkne – a je skálopevně přesvědčený, že ví, a je ochotný se hádat do roztrhání těla.

    cena česneku

    8. 10. 16:42 Zakladatel vlákna: Trčka miroslav
    Může mi někdo objasnit proč neprodáváte česnek na kila ale na počet cibulí,Cena neůměrně vzrostla,proč?
    8. 10. 17:28 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, balení zůstavají stejná, jako byla loni, pouze bylo zrušeno 2kilové balení, protože o něj byl malý zájem a vzhledem k použité technologii bylo nejsložitější na vytvoření. Cena cibulových balení sadby se v porovnání s loňskem neměnila.
    Cibulová balení byla zavedena kvůli legislativě, která posledních několik let vyžaduje, aby se sadba česneku prodávala v uzavřených označených obalech, nikoliv volně vážená. Tím se výrazně navýšila náročnost vytvoření balení, co se týká pracovní síly, prostorové a časové náročnosti. Vzhledem k velkému množství expedovaných malých balení, by navažování těchto balení bylo nemožné.
    Malá balení jsou pro zákazníky výhodnější v tom, že v případě velkých i malých cibulí obdrží požadované množství jedinců. Při nákupu na hmotnost se počet jedinců může několikanásobně lišit. U větších balení se díky vyššímu počtu cibulí tyto rozdíly více blíží průměru.
    Velikosti balení se stanovovaly v roce, kdy byl česnek větší než letos. Balení jsou tedy letos lehčí, ale obsahují stejný počet cibulí. V porovnání s loňskem se průměrná hmotnost balení zvýšila.

    Rizocore

    7. 10. 22:14 Zakladatel vlákna: Pavel Dohnal
    Kam na to Rizocore chodíte? Objel jsem všechny zahrádkářské prodejny v okrese a ani jedna prodavačka o tom ještě neslyšela... ? 
    Zařazeno: Prodej česneku
    8. 10. 16:01 Novák Ladislav
    Dobrý den.Na internetu do vyhledávání zadáte Rizocore.Po vyhledání vyberete stránku ze které Vám to pošlou dle Vašeho výběru /pošta,PPL/.S pozdravem Novák.
    8. 10. 16:48 Jan Kozák ml.
    Viz diskuse níže. Rizocore pro malopěstitele je letos vyprodaný.
    8. 10. 18:18 Pavel Dohnal
    Děkuji Vám, i panu Novákovi. Vím, že jste vyprodali a vyzkouším příští rok. Na netu balení 50 g bych měl nadoživotí, do konce života! Při mých 40 m2.  Bohužel je to tak s více podobnými produkty, malopěstitel aby si sehnal sto kamarádů. A nebo rozšířil pole působnosti!! Taky možnost... 

    Rizocore

    7. 10. 7:14 Zakladatel vlákna: Lenka Michalcová
    Dobrý den,
    ráda bych objednala spolu se sadbou přípravek RIZOCORE,bohužel jej nemůžu v nabídce najít . Děkuji za odpověď
    7. 10. 13:14 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za váš zájem, ale přípravek Rizocore je bohužel vyprodaný. Letos již nebude. Sezóna končí a minimální množství vyžadované dodavatelem by se určitě nepodařilo rozprodat.
    V Nastavení účtu si můžete zvolit, aby Vás systém příští rok upozornil na spuštění e-shopu, kdy budou skladem ještě všechny produkty.
    7. 10. 16:07 Lenka Michalcová
    Děkuji za odpověď

    česneková sadba

    5. 10. 12:42 Zakladatel vlákna: Miroslav Fiala
    I já se musím přidat s pochvalou pro Kozákovi. Sadbu jsem obdržel v pořádku (pouze jeden stroužek jsem vyhodil pro mechanické poškození). Rozdruženo, namořeno v sulce, záhon pro výsadbu je zrytý a ošetřený dusíkatým vápnem. Teď pouze doufat, že příroda pomůže a příští rok bude dobrá sklizeň.
    5. 10. 14:59 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za pochvalu, pane Fialo. Všem, kdo se podíleli na produkci a expedici sadby, udělá radost.

    Mirka

    2. 10. 11:55 Zakladatel vlákna: Vaclav Kavka
    Dobrý den, Mirka dorazila. Až při rozebírání jsem si vzpomněl, jak jsem kdysi pozoroval u česneku ty srostlé stroužky, tak to byl takový nostalgický návrat léta zpátky.
    Taky jsem nedávno koupil na farmářském trhu Stanik. Prodejce ani nevěděl, co je to za odrůdu, měl ji z Litoměřicka. Pomalu by to chtělo začít sbírat a sdílet tyto "staré" odrůdy, než vymizí.
    Zařazeno: Prodej česneku
    5. 10. 19:34 Jozef Sisak
    Vo Vašom usili Vam držim palce lebo som sam niečo už absolvoval pri zhanani cesnaku  pozrite si  http://gengel.cz/cesnek/1200-bzenecky-palicak.html

    Choroba?

    22. 9. 22:30 Zakladatel vlákna: Stanislav Hanzlicek
    Dobrý den.Chtěl bych se zeptat,co je tohle za vadu?Od podpučí jsou všechny stroužky něčím napadené,jinak kromě této cibule je zbytek sadby perfekní!Děkuji
    12345
    23. 9. 11:08 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Hanzlíčku, omlouváme se za chybu, ke které došlo. U tohoto typu poškození nelze na dálku bez laboratorního vybavení jednoznačně určit, na začátku mohlo být mechanické poškození. Při balení bohužel není přes slupky poškození rozeznatelné neinvazivní cestou, a tak bohužel dochází k tomu, že se výjimečně do zasilky dostanou i cibule, které by takto při oloupání nikdo nezabalil.

    Takto poškozená cibule se při sázení použít nedá. Pokud budete chtít, můžete uplatnit reklamaci prostřednictvím formuláře, na který vede odkaz v patičce tohoto webu. Myslím, že Vám pošlou balení nové.
    23. 9. 22:27 Stanislav Hanzlicek
    Dobrý den.Nerad bych nějak snižoval hodnotu sadbového materiálu od Vás,ale kvůli jedné cibuli reklamaci opravdu požadovat nebudu.Tím spíš,že zbytek sadby z této partie Jovanu byl opravdu exkluzivní.Měl jsem jen trochu obavy,aby nešlo o něco vážnějšího.Díky za odpověd a díky za Vaši skvělou práci.Vaším úsilím vracíte Českému česneku znovu hodnotu a dobré jméno.
    23. 9. 22:37 Stanislav Hanzlicek
    Ještě jen pro zajímavost.Jeden pán z Kanady až s podivem úspěšně pěstuje Vekan a sklízí veliké úspěchy.Bohužel se mu nedaří zapamatovat název této odrůdy,tak jej všude propaguje pod jménem Kozak.
    Yes It's realy Kozak.Made in Czech Republic.

    Doručená sadba

    19. 9. 18:24 Zakladatel vlákna: Martin Fary
    Dobrý den všem příznivcům česneku.
    Chtěl bych tímto poděkovat rodině Kozáků,kteří  pro česnek toho tolik užitečného dělají.Dnes dorazila objednaná sadba a musím říct,že v bezvadné kvalitě.Ani jeden stroužek nepřišel nazmar.Díky.Už je rozdružen a právě se koupe v sulce.Jen bych se chtěl zeptat,je-li možné,aby se u nepaličáku vytvořil uvnitř cibule tvrdý květní stvol.U síťky s osmi cibulemi ANTONU byl u dvou,tento stvol vytvořen,ale to jen tak na okraj.Jinak naprostá spokojenost.Ještě jednou díky,s pozdravem Martin Fary
    20. 9. 6:45 Jan Kozák
    Děkujeme za uznání.
    Tvrdý stonek umí udělat oba typy nepaličáků, úzkolisté i širokolisté. Rozdíl je v tom, že širokolisté vytvoří hruškovitý tvar nebo vynesou nad cibuli vnitřní stroužky, někdy ve více patrech, zatímco úzkolisté vytvoří květní stvol s plnohodnotnými pacibulkami. V obou případech to je fyziologická porucha, která nemá vliv na konzumní ani sadbovou kvalitu česneku.

    určení česneku

    17. 9. 14:24 Zakladatel vlákna: Miroslav Mrázek
    Objednal jsem si velkou krabici s osmi druhy česneku.Po rozbalení
    bohužel zřejmě dopravou byly v krabičce všechny přihrádky přerušené
    (složené) a palice česneku smíchané.Jsem úplný amatér a chtěl jsem si
    vyzkoušet který česnek mě bude vyhovovat a kterýmu se bude dařit.Mám
    směs a nevím který je který.Ty názvy jsem přiřadil dle popisu (P-paličák,N-nepaličák)
    ale vůbec si nejsem jistý jestli jsou správně.Děkuji za pomoc,Miroslav Mrázek
    česnek z krabicečesnekykrabice
    Zařazeno: Prodej česneku
    17. 9. 17:11 Daniel Boudyš
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.
    17. 9. 19:52 Jan Kozák
    Rád bych si myslel, že máme dokonalé popisy. Určil jste to správně.

    objednávka

    11. 9. 8:59 Zakladatel vlákna: Jarmila Martináková
    Dobrý den, při objednávce jsem narazila na omezenou nabídku. Možnost je krabička a nebo Lukan. Mám zájem o odrůdu Havran. Děkuji za odpověď.
    Zařazeno: Prodej česneku
    11. 9. 11:30 Alois Juráň
    Dobry den-Dnes tam mají Bjetin a Vekan..musíte to sledovat nabídka se mění..As podle toho jak vykrývají objednávky.
    13. 9. 20:16 Olga Zelenková
    Příspěvek byl smazán, protože porušoval pravidla diskuse.
    12. 9. 8:09 Jan Kozák ml.
    Objednávky na česnekovou sadbu přijímáme od začátku léta. Některé odrůdy se v e-shopu objeví, když je stornována objednávka jiného zákazníka. Je mi líto, ale odrůdu Havran se letos v e-shopu určitě neobjeví.
    V Nastavení si můžete zvolit, že vás systém příště na spuštění objednávání upozorní e-mailem.

    Dotaz na sadbu

    10. 9. 7:32 Zakladatel vlákna: Lenka Michalcová
    Dobrý den ráda bych si objednala sadbu,měla bych zájem o odrůdy : HAVEL,JOVAN,MIRKA,STANIK . Budou tyto odrůdy v nabídce?
    Děkuji 
    Zařazeno: Prodej česneku
    10. 9. 14:03 Alois Juráň
    Dobrý den .to musíte sledovat v sekci objednávky..Momentalně je tam BJETIN a LUKAN ale nabídka se pořád mění i den ze dne ..Ona už doba trochu pokročila ale nezoufejte a hlídejte to.
    11. 9. 7:05 Lenka Michalcová
    Děkuji,
    budu sledovat snad se mi poštěstí alespoň jedna odrůda 
    11. 9. 11:37 Alois Juráň
    Já měl taky pořád čas a pak už nebylo co sem chtěl.Jak se znovu nabídka doplnila hked sem objednal a mám...Teda doufám.
    13. 9. 13:28 Lenka Nováčková
    Dobrý den, zkuste AGRI Slatinice, nabízejí několik druhů i od pana Kozáka.
    15. 9. 6:30 Lenka Michalcová
    Děkuji 

    Prodej sadby

    2. 9. 20:42 Zakladatel vlákna: Vaclav Kavka
    Zdá se, že sadba česneku na zahradnických eshopech zatím není dostupná, zatímco jiné roky už byla. Je zde nějaké zpoždění nebo jiný důvod?
    Zařazeno: Prodej česneku
    4. 9. 7:46 Jan Kozák ml.
    V posledních letech, od doby, kdy je povinné vytvářet maloobchodní balení, je expedice realizovatelná o cca dva týdny později.

    objednávka

    21. 8. 16:58 Zakladatel vlákna: Jana Zelená
    Dobrý den,
    chtěla bych objednat sadbu česneku Vekan, Havel a Havran. Dalo by se to poslat najednou? Až bude i Havran? Ráda bych platila jen jedno poštovné. Děkuji Jana Zelená
    22. 8. 6:55 Jan Kozák ml.
    Je mi líto, ale produkty, které nejsou v objednávkovém systému, objednat nelze.
    V případě, že budete mít více objednávek na jednu adresu, systém upozorní toho, kdo to má na starosti, že se jedná o duplicitu. Pokud jedna z objednávek nebude vyřízená, platila byste jen jedno poštovné.
    1. 9. 19:13 Jana Zelená
    Děkuji za informaci. J. Zelená

    objednávka

    15. 8. 8:47 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Zdravím .Nedaří se odeslat objednávku sadby-Vždy mě to vyhodí že e-mail neobsahuje správnou hodnotu at ji opravím..Ale co mám opravit když vše je zadané správně?Zkoušel jsem to třikrát!!
    15. 8. 9:42 Jan Kozák ml.
    Prosím, ověřte si, zda je e-mailová adresa zadána správně. Že nechybí např. část „.cz“ nebo že v bezprostředním okolí zavináče není tečka. Také by způsobilo problém, kdyby bylo zadáno více e-mailových adres nebo byl přidán nějaký doplňující text.
    15. 8. 10:16 Alois Juráň
    Jo bylo to to cz.Sem to přehlédl...Děkuju!!

    Dotaz k zasobám

    12. 8. 21:31 Zakladatel vlákna: Dušan Maixner
    Dobrý den. Bude jestě sadba havran nebo už je vyprodaná?
    13. 8. 13:19 Jan Kozák ml.
    V případě, že bude možné pokrýt další objednávku, odrůda se v objednávkovém formuláři objeví. Pokud tam není, je její odhad produkce rezervován nebo vyprodán. Děkujeme za zájem.
    12345Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne