Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Objednání česneku Zpět na diskusi

    sadba česneku

    23. 8. 2021 15:06 Zakladatel vlákna: Petr Vodička
    Dobrý den, objeví se ještě prosím na e-shopu k dispozici další druhy česneku k pěstování nebo jsou nenabízené odrůdy již vyprodané? Šlo by mi především o Anton a Lukan. Děkuji za odpověď. 
    25. 8. 2021 20:38 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, je možné, že se vyprodané odrůdy do nabídky vrátí, ale pokud máte zájem o větší množství, raději zvolte z aktuálně dostupných odrůd, protože pokud se nějaká odrůda vrátí, bude jí jen trochu.

    Odrůda Havran

    17. 8. 2021 10:17 Zakladatel vlákna: Josef Hájek
    Je možné ještě objednat sadbu odrůdy Havran - cca 8 cibulí? Děkuji za odpověď. Hájek
    17. 8. 2021 10:41 Jan Kozák ml.
    Je možné si objednat ty produkty, které jsou v nabídce v e-shopu. Jiné nelze objednat žádným způsobem.
    Máte-li zájem o velkostroužkovou odrůdu, z dostupných vám mohu doporučit Havel nebo Bjetin, který se po aktualizaci odhadů sklizně vrátil do nabídky.

    Přiobjednání sadby

    13. 8. 2021 19:17 Zakladatel vlákna: Marie Doubková
    Dobrý den,
    Objednala jsem si nyní sadbu česneku- objednávka je potvrzena. Pokud budete nabízet ještě sadbu česneku  Bělský rusák, ráda bych si ho přiobjednala. Budou objednávky sloučeny? 
    Měla jsem od  vás sadbu  Slavín II. a úroda byla pěkná.
    Děkuji a hezký den   Maruška
    13. 8. 2021 21:32 Radek Bohmalský
    Dobrý večer pí.Doubková,můžete nám prosím sdělit,kdy páni Kozáci nabízeli odrůdu Bělský rusák?Předem Vám děkuji za odpověď.
    14. 8. 2021 10:43 Marie Doubková
    Přeji hezký den a nevím, že by pan ing.Kozák nabízel Bělský  rusák.  Byl to jen dotaz, jestli Bělský rusák bude v nabídce. Bělský rusák prodává v Bělé u Nové Paky pěstitelka p. A.Mihulková.
    Zdravím   Maruška
    15. 8. 2021 8:45 Jan Kozák
    V registru odrůd se Bělský rusák nevyskytuje. Proto jeho sadby nemůže být uváděna do oběhu. Je to jistý klon tzv. ruského paličáku, pěstovaný zmíněnou paní Mihulkovou v Bělé u Nové Paky. Na jejich webových stránkách je uvedeno: SADBOVÝ ČESNEK NEPRODÁVÁME!!!!!!!Certifikovaný sadbový český česnek se zárukou seženete přímo u šlechtitele, kde také nakupujeme.Ing.Jan Kozák - Poběžovice
    15. 8. 2021 13:23 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, paní Doubková. Pokud si budete chtít přiobjednat další sadbu před expedicí objednávky (tedy nejpozději večer před tím, než budeme balík odesílat), napište nám na e-mail, rádi vám zboží do objednávky přidáme. Případně dvě objednávky spojíme. Vždy však platí, že objednávku navýšíme pouze o zboží, které je k dispozici; objednávky na nedostupné odrůdy nepřijímáme.

    Kdy koupit sadbu

    12. 8. 2021 9:45 Zakladatel vlákna: Jana Hrušková
    Dobrý den, 
    letos bych prvně chtěla objednat Váš česnek. Kdy je nejlepší čas na objednání sadby? 
    Děkuji, Jana
    12. 8. 2021 11:11 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Nejlepší čas pro nákup sadby je začátek července, kdy začínáme přijímat objednávky. To už asi nestíháte. :-) Takže nejlepší je dnes, protože postupně se budou jednotlivé odrůdy doprodávat a mizet z e-shopu.

    Objednávka

    3. 8. 2021 16:49 Zakladatel vlákna: Vojtěch Vajs
    Dobry den, omlouvam se, jestli jsem odpoved nekde prehledl, ale chtel bych si u Vas objednat sadbu, nicmene jsem si, jako obvykle, vybral i odrudy, ktere nejsou skladem. Jak bych mel postupovat? Pockat, jestli bude vse naskladneno (v tu chvili bych ale mohl promeskat cas nakupu)? Vytvorit objednavku s poznamkou, aby bylo urcite mnozstvi zarezervovano? Dekuji.
    3. 8. 2021 22:04 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Je možné objednat pouze ty odrůdy, které e-shop aktuálně nabízí. Určitě není dobré čekat, až budou k dispozici všechny odrůdy, k tomu nemusí v nejbližších letech vůbec dojít.

    Postupně se odrůdy mohou do e-shopu vracet. Je tomu tak proto, že i když poměrně přesně víme, kolik česneku se vysázelo a kolik jedinců by se tedy mohlo po započítání ztrát sklidit. Nikdy se však neprodává všechen. Část se vytřídí kvůli malé velikosti, estetickým vadám či rozpraskání, část kvůli zdravotnímu stavu. Může se tak sice stát, že na trh půjde 100 % sklizně, ale klidně i 10 %. Objednávky přijímáme od začátku července, tedy v době, kdy některé odrůdy mají měsíc růst. Těžko odhadovat, kolik z nich naroste nad požadovanou míru, kolik se jich poškodí při vyorávání, popálí sluncem před uklizením, zkazí při sušení, atd. S nějakým třeba mechanickým poškozením se kalkulovat dá, ale nikdo nedokáže odhadnout, že kvůli chybě při sušení se musí vyřadit několikametrákové partie. Nebo že se vinou rozbahnění na pole nedostane traktor a velký podíl sadby se vyřadí kvůli rozpraskání cibulí…

    Mezi jednotlivými odrůdami jsou ale velké rozdíly v rozmnožovaném množství. Dva řády. Nejprodávanější, a proto i nejpěstovanější odrůdy, v nabídce zůstávají nejdéle a nejvíce se do něj vracejí, protože u nich procentuální navýšení znamená daleko větší objem.

    Když nám pošlete e-mail, rádi vám do stávající objednávky přidáme produkt, který bude aktuálně nabízen v e-shopu. Nemůžeme do ní ale přidat produkt, který k dispozici není. A nemůžeme ho ani zájemcům rezerovat, protože rezervací je právě červencová nebo srpnová objednávka.

    K poznámkám u objednávek jsme se asi také nevyjadřovali, takže využiji příležitosti zde. Před několika lety bylo možné poznámky k objednávkám připojovat a když to bylo v našich silách a dávalo to nějaký smysl, snažili jsme se jim vyhovět. S novým občanským zákoníkem se ale poznámka stala nedílnou součástí objednávky. Pokud obchodník nemůže nebo nechce pokynům v poznámce vyhovět, musí přesvědčit zákazníka, aby na ní nelpěl, nebo objednávku stornovat. V našem případě se jednalo o stovky „problematických“ objednávek ročně, všechny obvolat nebo jim napsat (průměrně se dovoláte necelé čtvrtině a průměrná doba odpovědi na e-mail je více než 4 dny) zabere spoustu času, na to nemáme kapacitu. I kdybychom měli o zaměstnance více, než máme, bylo by žádoucí, aby místo vyřizování poznámek šel čistit česnek. I kdybychom jich měli o deset, dvacet víc, čištění a balení česneku by stále mělo vyšší prioritu.

    doobjednávky

    29. 7. 2021 11:38 Zakladatel vlákna: Libor Hejduk
    Hezký den, ještě bych měl dotaz. Pokud bych doobjednával česnek na několikrát, šlo by pak sloučit objednávky do jedné, případně doplnit starší objednávku? Doplnit někam poznámku, popř přes mail? Děkuji
    29. 7. 2021 13:56 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Pokud máte zájem o navýšení objednávky, můžete napsat odpověď na kterýkoliv e-mail, který jsme vám posílali. Objednávky navyšujeme rádi. Do objednávky vždy přidáme pouze ty produkty, které jsou aktuálně v e-shopu a započítáme i případnou množstevní slevu.

    Případně můžete v reakci na shrnutí objednávky požádat o sloučení dvou objednávek. To také děláme rádi.

    Případně můžete risknout, zda si dvou objednávek na jedno jméno správce všimne a sám navrhne sloučení.

    Komunikace ohledně objednávek probíhá výhradně po e-mailu. Pomocí e-mailové adresy identifikujeme jednotlivé objednávky a reakce bývají rychlé. Po telefonu to nefunguje. Ten, kdo má u sebe telefon, pracuje na poli nebo ve skladu, a nemůže se objednávkám věnovat.
    29. 7. 2021 14:30 Libor Hejduk
    Děkuji za super odpověď. 

    vekan

    18. 7. 2021 8:48 Zakladatel vlákna: Libor Baloušek
    Dobrý den pane Kozák,
    Bude k dispozici sadba Vekan?
    22. 7. 2021 19:42 Jan Kozák
    Teď tam zase je, ale to jste už možná zjistil i beze mě. Jak se upřesňují odhady sklizně, tak se některé odrůdy do nabídky znovu vracejí. Chce to stále sledovat.

    Objednávka

    15. 10. 2020 16:50 Zakladatel vlákna: Jaromír Kruml
    Dobrý den, dnes s Vámi mluvila matka a ráda by si objednala některé druhy česneku. Bohužel je nemáte v nabídce pro pěstování. Jde o :
    Japo II 4 hlavičky, 
    Anton 4 hlavičky 
    Bjetin 5 hlaviček 
    Havel 7 hlaviček 
    Havran 7 hlaviček 
    Lukan 6 hlaviček 
    Záhorský II 6 hlaviček 
    Je možné spojit se přes mail? 
    Děkuji Kruml
    15. 10. 2020 18:18 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Krumle,
    objednávky na sadbu přijímáme pouze prostřednictvím objednávkového formuláře. Je možné koupit pouze ta balení, která se tam zobrazují.
    E-mailová adresa je uvedená v Kontaktu. Ale objednávky na e-mailu stejně nemůžeme přijmout.

    Havel

    14. 10. 2020 21:12 Zakladatel vlákna: Sedlák Aleš
    Srdečné pozdravení
    Během letošního pěstování a sklízení v mé lokalitě (Jizerské hory) s několika drobnými záplavami, kdy záhony byly několik dnů pod vodou, jako nejlepší z odrůd Vekan, Jovan a Havel zcela nejlépe dopadla právě poslední odrůda. Protože u mě byla teprve první rok, část sklizně použiji na podzimní výsadbu. Dejte mi, prosím, vědět, zda bude možné ji na podzim příštího roku objednat. Děkuji. A. Sedlák
    15. 10. 2020 9:09 Jan Kozák
    Příští rok si nejen tuto odrůdu můžete objednat, ale nečekejte až do podzimu; nejlepší výběr je na začátku příjmu objednávek, což bude pravděpodobně na začátku června.
    25. 10. 2020 17:29 Jan Kozák ml.
    Když nahoře na stránce kliknete na Uživatel a poté na Nastavení účtu, můžete si zvolit, aby vás systém na možnost objednání upozornil na e-mail.
    Je možné nastavit, aby vás systém upozornil jen jednou na nejbližší zahájení příjmu objednávek, nebo aby vás upozorňoval pokaždé, dokud si to sám nezrušíte buď na stejném místě v Nastavení účtu nebo v odkaze, který je součástí každého takového upozornění.

    Nedostupné odrůdy

    17. 7. 2020 12:07 Zakladatel vlákna: Václava Černáková
    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat u některých odrůd nemáte možnosti objednání. Bude je možno objednat později.
    18. 7. 2020 9:58 František Jiráček
    Velmy mne zaujal česnek záhorský vyrovnaný porost dobrý výnos lokalita Vysočina rádi bychom vysadili třeba jedno nebo dvě kila ale není v nabýdce třeba má nějaké jiné neduhy kvůli kterým se tolik nemnoží ale jak říkám unás skvělý výkon
    21. 7. 2020 21:08 Františka Mikésková
    Dobrý den, pane Kozáku.
    Chtěla bych se zeptat, jestli  ještě budete mít na prodej Záhorský II, popř. která odrůda by jej mohla nahradit. Děkuji za odpověď. 
    23. 7. 2020 9:45 Jan Kozák ml.
    Odrůda Záhorský II se letos pravděpodobně prodávat nebude. Jako její alternativu můžeme doporučit velmi spolehlivou odrůdu Lukan, která je stále k dispozici.
    18. 7. 2020 16:54 Jan Kozák ml.
    Odrůdy, které se v objednávkovém formuláři nezobrazují, jsou buď vyprodané (přesněji řečeno bylo již rezervována odhadovaná sklizeň), nebo letos na trh pravděpodobně nepůjdou. V obou případech se v objednávkovém formuláři spíše neobjeví.
    Napíšete-li, která vlastnost se vám na nedostupných odrůdách líbila, doporučíme vám vhodnou alternativu.
    20. 7. 2020 6:24 Václava Černáková
    Dobrý den,
    děkuji za odpověď pěstujeme paličák Slavin a Dukát vydrží tak do konce ledna. Chtěli jsme zkusit nějaké jarní nepaličáky jestli je dochováme déle a ten velkými stroužky na zabijačky.
    20. 7. 2020 8:22 Jan Kozák
    Jarní úzkolisté nepaličáky jsou Japo II a Benátčan, na zabijačku volte odrůdu Havel.

    česnek Záhorský

    1. 7. 2020 21:25 Zakladatel vlákna: František Jiráček
    Chci se zeptat bude v nabídce česnek záhorský zatím tam není 
    2. 7. 2020 19:38 Jan Kozák
    Možná ani nebude. A pokud bude, pak jen ve velmi omezeném množství.
    4. 7. 2020 16:34 Jan Kozák ml.
    Jen doplním, že to aktuálně vypadá, že odrůda Záhorský II letos k dispozici nebude. A pokud bude do e-shopu přidána, stane se tak nejdříve za dva měsíce. V té době ale budou ostatní odrůdy vyprodané, takže se na ni čekat nemusí vyplatit. Jako alternativu Záhorského II můžete zvolit Lukan, to je odrůda velmi spolehlivá.

    cena česneku

    8. 10. 2019 16:42 Zakladatel vlákna: Trčka miroslav
    Může mi někdo objasnit proč neprodáváte česnek na kila ale na počet cibulí,Cena neůměrně vzrostla,proč?
    8. 10. 2019 17:28 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, balení zůstavají stejná, jako byla loni, pouze bylo zrušeno 2kilové balení, protože o něj byl malý zájem a vzhledem k použité technologii bylo nejsložitější na vytvoření. Cena cibulových balení sadby se v porovnání s loňskem neměnila.
    Cibulová balení byla zavedena kvůli legislativě, která posledních několik let vyžaduje, aby se sadba česneku prodávala v uzavřených označených obalech, nikoliv volně vážená. Tím se výrazně navýšila náročnost vytvoření balení, co se týká pracovní síly, prostorové a časové náročnosti. Vzhledem k velkému množství expedovaných malých balení, by navažování těchto balení bylo nemožné.
    Malá balení jsou pro zákazníky výhodnější v tom, že v případě velkých i malých cibulí obdrží požadované množství jedinců. Při nákupu na hmotnost se počet jedinců může několikanásobně lišit. U větších balení se díky vyššímu počtu cibulí tyto rozdíly více blíží průměru.
    Velikosti balení se stanovovaly v roce, kdy byl česnek větší než letos. Balení jsou tedy letos lehčí, ale obsahují stejný počet cibulí. V porovnání s loňskem se průměrná hmotnost balení zvýšila.

    Rizocore

    7. 10. 2019 7:14 Zakladatel vlákna: Lenka Michalcová
    Dobrý den,
    ráda bych objednala spolu se sadbou přípravek RIZOCORE,bohužel jej nemůžu v nabídce najít . Děkuji za odpověď
    7. 10. 2019 13:14 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za váš zájem, ale přípravek Rizocore je bohužel vyprodaný. Letos již nebude. Sezóna končí a minimální množství vyžadované dodavatelem by se určitě nepodařilo rozprodat.
    V Nastavení účtu si můžete zvolit, aby Vás systém příští rok upozornil na spuštění e-shopu, kdy budou skladem ještě všechny produkty.
    7. 10. 2019 16:07 Lenka Michalcová
    Děkuji za odpověď

    objednávka

    21. 8. 2019 16:58 Zakladatel vlákna: Jana Zelená
    Dobrý den,
    chtěla bych objednat sadbu česneku Vekan, Havel a Havran. Dalo by se to poslat najednou? Až bude i Havran? Ráda bych platila jen jedno poštovné. Děkuji Jana Zelená
    22. 8. 2019 6:55 Jan Kozák ml.
    Je mi líto, ale produkty, které nejsou v objednávkovém systému, objednat nelze.
    V případě, že budete mít více objednávek na jednu adresu, systém upozorní toho, kdo to má na starosti, že se jedná o duplicitu. Pokud jedna z objednávek nebude vyřízená, platila byste jen jedno poštovné.
    1. 9. 2019 19:13 Jana Zelená
    Děkuji za informaci. J. Zelená

    objednávka

    15. 8. 2019 8:47 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Zdravím .Nedaří se odeslat objednávku sadby-Vždy mě to vyhodí že e-mail neobsahuje správnou hodnotu at ji opravím..Ale co mám opravit když vše je zadané správně?Zkoušel jsem to třikrát!!
    15. 8. 2019 9:42 Jan Kozák ml.
    Prosím, ověřte si, zda je e-mailová adresa zadána správně. Že nechybí např. část „.cz“ nebo že v bezprostředním okolí zavináče není tečka. Také by způsobilo problém, kdyby bylo zadáno více e-mailových adres nebo byl přidán nějaký doplňující text.
    15. 8. 2019 10:16 Alois Juráň
    Jo bylo to to cz.Sem to přehlédl...Děkuju!!

    Dotaz k zasobám

    12. 8. 2019 21:31 Zakladatel vlákna: Dušan Maixner
    Dobrý den. Bude jestě sadba havran nebo už je vyprodaná?
    13. 8. 2019 13:19 Jan Kozák ml.
    V případě, že bude možné pokrýt další objednávku, odrůda se v objednávkovém formuláři objeví. Pokud tam není, je její odhad produkce rezervován nebo vyprodán. Děkujeme za zájem.

    přidání položky do objednávky

    9. 8. 2019 14:58 Zakladatel vlákna: Pavel Rosenberg
    Dobrý den, 

    je možné přidávat do objednávky další odrůdy, nebo musím založit novou objednávku??  Rosenberg
    9. 8. 2019 20:15 Jan Kozák ml.
    Sadbu si zákazníci aktuálně ke své objednávce sami bohužel přidat nemohou. Nejjednodušší bude vytvořit si druhou objednávku a na potvrzovací e-mail odpovědět, že si přejete objednávky spojit. Pokud by mělo dojít k množstevní slevě, obržíte ji automaticky po spojení objednávek.

    Náhled objednávky

    26. 7. 2019 11:16 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Po přihlášení máte nově k dispozici seznam svých objednávek.

    Máte možnost k ní přidat balení přípravku Rizocore, který byl do e-shopu přidán teprve nedávno, když už většina zákazníků měla objednáno. Podrobnosti o tomto biologickém přípravku najdete v samostatném článku.
    30. 7. 2019 11:50 Petr Šindelář
    Dobrý den, je možné přidat v minulosti provedenou objednávku bez registrace k nově vytvořené registraci? Rizocore mne zaujalo a tak bych jej chtěl přiřadit. Mailem kdyžtak můžu poslat číslo objednávky pod kterou jsem objednal sadbu. Děkuji.
    30. 7. 2019 13:49 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za zájem i za upřesňující dotaz.
    K propojení objednávky a uživatelského účtu využíváme e-mailovou adresu. Proto po přihlášení svou objednávku uvidíte bez ohledu na pořadí objednání a registrace. K propojení dojde i v případě, že uživatel nebyl při objednávání přihlášen.

    Nabídka

    21. 10. 2018 17:06 Zakladatel vlákna: Miroslava Uhlíková
    Dobrý den,je možné si objednat např. odrůdu Vekan? Při objednávání mi to nabízí jen jednu odrůdu. Děkuji za odpověď M. Uhlíková
    21. 10. 2018 17:44 Jan Kozák
    Expedice pomalu končí. Další odrůdy už v nabídce nebudou.

    Objednávka

    30. 7. 2018 21:43 Zakladatel vlákna: Marián Bakajsa
    Dobrý večer. Asi pred mesiacom som si objednal u vás cesnak a som zistil že cez e shop si môžu objednať len obyvatelia českej republiky?  Bude problém to poslať na SK? Ďakujem vopred za odpoveď. 
    1. 8. 2018 10:41 Václav Kozák
    Dobrý den,
    náš objednávkový formulář je určen pouze pro rozesílání na území ČR.  Na Slovensko ani do jiných zemí drobné objednávky nezasíláme.  Proto objednávky do zahraničí, které byly vytvořeny navzdory upozornění přímo na stránce objednávkového formuláře i v obchodních podmínkách, nebudou moct být vyřízeny. Na Slovensku lze náš  česnek objednat u našeho obchodního zástupce na webu www.k-cesnek.sk .
    1. 8. 2018 21:25 Marián Bakajsa
    Dobrý večer. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.  Škoda že sa nedá objednať na slovenskej stránke tá veľká krabička čo je tam tých 8 odrôd. Možno do budúcna. 

    Sadbs

    30. 7. 2018 11:39 Zakladatel vlákna: Miroslav Čivrný
    Všem přeji krásný den, mám otázku na pana Kozáka, přibudou ještě nějaké sadbové odrůdy?Popřípadě jaké, Děkuji Miroslav. 
    1. 8. 2018 10:43 Václav Kozák
    Dobrý den,

    některé odrůdy v průběhu srpna nebo září mohou ještě v objednávkovém formuláři přibýt, pokud se zjistí, že česneku se urodilo více, než jaké bylyodhady. To se zjistí až po konečném opracování a vytřízení.

    Bjetin - Blanin?

    17. 6. 2018 14:41 Zakladatel vlákna: J. Bajerová
    Dobrý den, mám dotaz : celou dobu čekám na spuštění e-shopu a když konečně dostanu 15. 6. zprávu o možnosti objednávek, není už v nabídce žádný velký výběr odrůd - konkrétně se mi jedná o "Bjetin" a "Blanin II"... Znamená to, že tyto dvě odrůdy už pro příští sezónu nebudou k mání? Pokud ano, bylo by možné si udělat nějakou "rezervační" objednávku?
    Děkuji za odpověď
    Jana
    20. 6. 2018 16:10 Jan Kozák ml.
    Zboží, které není v nabídce, bohužel není možné žádným způsobem rezervovat.

    Benatčan

    17. 6. 2018 12:02 Zakladatel vlákna: Libor Kubik
    Sadba BENATČANU  pro letošní rok bude dostupná ? Děkuji za odpověď.

    Sadba

    15. 6. 2018 18:35 Zakladatel vlákna: Martin Tichý
    Dobrý den pane Kozáku.Koukám že již první den spuštění objednávek sadba rychle ubývá a postupně není možné objednat některé odrůdy.Budete ještě uvolňovat další sadbu k prodeji?A kdy približně?Děkuji Tichý
    15. 6. 2018 22:32 Václav Kozák
    Vážený pane Tichý,
    děkujeme Vám za Váš zájem. V této době není ještě možné odhadnout celkové množství dostupné sadby. Záleží na mnoha faktorech, hlavně jak se bude vyvíjet počasí v následujících týdnech. V letošním roce se chceme snažit nevystavit zákazníky riziku, kdy si objednají zboží, které bychom nebyli schopni dodat. V minulých letech nám někteří zákazníci vyčítali (a byli často až velice nepříjemní), že jsme dopustili, aby si objednali více, než se nakonec urodilo a museli jsme nabídnout jako náhradu odrůdu jinou. Proto si nyní necháváme rezervy, které musí být kvůli šíři našeho sortimentu ještě o to větší. Bližší informace o množství budeme získávat postupně během sklizně a následného opracování, konečná čísla samozřejmě až v září.
    Je pravděpodobné, že některé odrůdy, které nyní již nejsou k dispozici, budou postupně opět uvolňovány.
    12345Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne