Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Objednávkový systém Zpět na diskusi

    Objednávka

    3. 8. 2021 16:49 Zakladatel vlákna: Vojtěch Vajs
    Dobry den, omlouvam se, jestli jsem odpoved nekde prehledl, ale chtel bych si u Vas objednat sadbu, nicmene jsem si, jako obvykle, vybral i odrudy, ktere nejsou skladem. Jak bych mel postupovat? Pockat, jestli bude vse naskladneno (v tu chvili bych ale mohl promeskat cas nakupu)? Vytvorit objednavku s poznamkou, aby bylo urcite mnozstvi zarezervovano? Dekuji.
    3. 8. 2021 22:04 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Je možné objednat pouze ty odrůdy, které e-shop aktuálně nabízí. Určitě není dobré čekat, až budou k dispozici všechny odrůdy, k tomu nemusí v nejbližších letech vůbec dojít.

    Postupně se odrůdy mohou do e-shopu vracet. Je tomu tak proto, že i když poměrně přesně víme, kolik česneku se vysázelo a kolik jedinců by se tedy mohlo po započítání ztrát sklidit. Nikdy se však neprodává všechen. Část se vytřídí kvůli malé velikosti, estetickým vadám či rozpraskání, část kvůli zdravotnímu stavu. Může se tak sice stát, že na trh půjde 100 % sklizně, ale klidně i 10 %. Objednávky přijímáme od začátku července, tedy v době, kdy některé odrůdy mají měsíc růst. Těžko odhadovat, kolik z nich naroste nad požadovanou míru, kolik se jich poškodí při vyorávání, popálí sluncem před uklizením, zkazí při sušení, atd. S nějakým třeba mechanickým poškozením se kalkulovat dá, ale nikdo nedokáže odhadnout, že kvůli chybě při sušení se musí vyřadit několikametrákové partie. Nebo že se vinou rozbahnění na pole nedostane traktor a velký podíl sadby se vyřadí kvůli rozpraskání cibulí…

    Mezi jednotlivými odrůdami jsou ale velké rozdíly v rozmnožovaném množství. Dva řády. Nejprodávanější, a proto i nejpěstovanější odrůdy, v nabídce zůstávají nejdéle a nejvíce se do něj vracejí, protože u nich procentuální navýšení znamená daleko větší objem.

    Když nám pošlete e-mail, rádi vám do stávající objednávky přidáme produkt, který bude aktuálně nabízen v e-shopu. Nemůžeme do ní ale přidat produkt, který k dispozici není. A nemůžeme ho ani zájemcům rezerovat, protože rezervací je právě červencová nebo srpnová objednávka.

    K poznámkám u objednávek jsme se asi také nevyjadřovali, takže využiji příležitosti zde. Před několika lety bylo možné poznámky k objednávkám připojovat a když to bylo v našich silách a dávalo to nějaký smysl, snažili jsme se jim vyhovět. S novým občanským zákoníkem se ale poznámka stala nedílnou součástí objednávky. Pokud obchodník nemůže nebo nechce pokynům v poznámce vyhovět, musí přesvědčit zákazníka, aby na ní nelpěl, nebo objednávku stornovat. V našem případě se jednalo o stovky „problematických“ objednávek ročně, všechny obvolat nebo jim napsat (průměrně se dovoláte necelé čtvrtině a průměrná doba odpovědi na e-mail je více než 4 dny) zabere spoustu času, na to nemáme kapacitu. I kdybychom měli o zaměstnance více, než máme, bylo by žádoucí, aby místo vyřizování poznámek šel čistit česnek. I kdybychom jich měli o deset, dvacet víc, čištění a balení česneku by stále mělo vyšší prioritu.

    doobjednávky

    29. 7. 2021 11:38 Zakladatel vlákna: Libor Hejduk
    Hezký den, ještě bych měl dotaz. Pokud bych doobjednával česnek na několikrát, šlo by pak sloučit objednávky do jedné, případně doplnit starší objednávku? Doplnit někam poznámku, popř přes mail? Děkuji
    29. 7. 2021 13:56 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Pokud máte zájem o navýšení objednávky, můžete napsat odpověď na kterýkoliv e-mail, který jsme vám posílali. Objednávky navyšujeme rádi. Do objednávky vždy přidáme pouze ty produkty, které jsou aktuálně v e-shopu a započítáme i případnou množstevní slevu.

    Případně můžete v reakci na shrnutí objednávky požádat o sloučení dvou objednávek. To také děláme rádi.

    Případně můžete risknout, zda si dvou objednávek na jedno jméno správce všimne a sám navrhne sloučení.

    Komunikace ohledně objednávek probíhá výhradně po e-mailu. Pomocí e-mailové adresy identifikujeme jednotlivé objednávky a reakce bývají rychlé. Po telefonu to nefunguje. Ten, kdo má u sebe telefon, pracuje na poli nebo ve skladu, a nemůže se objednávkám věnovat.
    29. 7. 2021 14:30 Libor Hejduk
    Děkuji za super odpověď. 

    Havel

    14. 10. 2020 21:12 Zakladatel vlákna: Sedlák Aleš
    Srdečné pozdravení
    Během letošního pěstování a sklízení v mé lokalitě (Jizerské hory) s několika drobnými záplavami, kdy záhony byly několik dnů pod vodou, jako nejlepší z odrůd Vekan, Jovan a Havel zcela nejlépe dopadla právě poslední odrůda. Protože u mě byla teprve první rok, část sklizně použiji na podzimní výsadbu. Dejte mi, prosím, vědět, zda bude možné ji na podzim příštího roku objednat. Děkuji. A. Sedlák
    15. 10. 2020 9:09 Jan Kozák
    Příští rok si nejen tuto odrůdu můžete objednat, ale nečekejte až do podzimu; nejlepší výběr je na začátku příjmu objednávek, což bude pravděpodobně na začátku června.
    25. 10. 2020 17:29 Jan Kozák ml.
    Když nahoře na stránce kliknete na Uživatel a poté na Nastavení účtu, můžete si zvolit, aby vás systém na možnost objednání upozornil na e-mail.
    Je možné nastavit, aby vás systém upozornil jen jednou na nejbližší zahájení příjmu objednávek, nebo aby vás upozorňoval pokaždé, dokud si to sám nezrušíte buď na stejném místě v Nastavení účtu nebo v odkaze, který je součástí každého takového upozornění.

    Dotaz na platbu

    16. 7. 2020 16:26 Zakladatel vlákna: Milan Zemek
    Dobrý den.
    Obchodní podmínky jsem si přečetl.
    Přesto prosím o radu.
    6.7. jsem si objednal sadbu a dostal jsem i potvrzovací e-mail, ale nepochopil jsem jestli mám zaplatit do těch 14 dnů po objednání nebo až obdržím výzvu. 
    Děkuji.
    17. 7. 2020 8:06 Jan Kozák ml.
    Při objednávání nad 8 500 Kč je součástí potvrzovacího e-mailu odkaz na fakturu na 25 % ceny sadby. U menších objednávek se žádná taková záloha neplatí.
    17. 7. 2020 15:25 Milan Zemek
    Děkuji.
    Takže budu čekat až dostanu výzvu a bankovní údaje.
    Hezký den.

    Rizocore

    7. 10. 2019 7:14 Zakladatel vlákna: Lenka Michalcová
    Dobrý den,
    ráda bych objednala spolu se sadbou přípravek RIZOCORE,bohužel jej nemůžu v nabídce najít . Děkuji za odpověď
    7. 10. 2019 13:14 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za váš zájem, ale přípravek Rizocore je bohužel vyprodaný. Letos již nebude. Sezóna končí a minimální množství vyžadované dodavatelem by se určitě nepodařilo rozprodat.
    V Nastavení účtu si můžete zvolit, aby Vás systém příští rok upozornil na spuštění e-shopu, kdy budou skladem ještě všechny produkty.
    7. 10. 2019 16:07 Lenka Michalcová
    Děkuji za odpověď

    objednávka

    15. 8. 2019 8:47 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Zdravím .Nedaří se odeslat objednávku sadby-Vždy mě to vyhodí že e-mail neobsahuje správnou hodnotu at ji opravím..Ale co mám opravit když vše je zadané správně?Zkoušel jsem to třikrát!!
    15. 8. 2019 9:42 Jan Kozák ml.
    Prosím, ověřte si, zda je e-mailová adresa zadána správně. Že nechybí např. část „.cz“ nebo že v bezprostředním okolí zavináče není tečka. Také by způsobilo problém, kdyby bylo zadáno více e-mailových adres nebo byl přidán nějaký doplňující text.
    15. 8. 2019 10:16 Alois Juráň
    Jo bylo to to cz.Sem to přehlédl...Děkuju!!

    Náhled objednávky

    26. 7. 2019 11:16 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Po přihlášení máte nově k dispozici seznam svých objednávek.

    Máte možnost k ní přidat balení přípravku Rizocore, který byl do e-shopu přidán teprve nedávno, když už většina zákazníků měla objednáno. Podrobnosti o tomto biologickém přípravku najdete v samostatném článku.
    30. 7. 2019 11:50 Petr Šindelář
    Dobrý den, je možné přidat v minulosti provedenou objednávku bez registrace k nově vytvořené registraci? Rizocore mne zaujalo a tak bych jej chtěl přiřadit. Mailem kdyžtak můžu poslat číslo objednávky pod kterou jsem objednal sadbu. Děkuji.
    30. 7. 2019 13:49 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za zájem i za upřesňující dotaz.
    K propojení objednávky a uživatelského účtu využíváme e-mailovou adresu. Proto po přihlášení svou objednávku uvidíte bez ohledu na pořadí objednání a registrace. K propojení dojde i v případě, že uživatel nebyl při objednávání přihlášen.

    Bjetin - Blanin?

    17. 6. 2018 14:41 Zakladatel vlákna: J. Bajerová
    Dobrý den, mám dotaz : celou dobu čekám na spuštění e-shopu a když konečně dostanu 15. 6. zprávu o možnosti objednávek, není už v nabídce žádný velký výběr odrůd - konkrétně se mi jedná o "Bjetin" a "Blanin II"... Znamená to, že tyto dvě odrůdy už pro příští sezónu nebudou k mání? Pokud ano, bylo by možné si udělat nějakou "rezervační" objednávku?
    Děkuji za odpověď
    Jana
    20. 6. 2018 16:10 Jan Kozák ml.
    Zboží, které není v nabídce, bohužel není možné žádným způsobem rezervovat.

    Sadba

    15. 6. 2018 18:35 Zakladatel vlákna: Martin Tichý
    Dobrý den pane Kozáku.Koukám že již první den spuštění objednávek sadba rychle ubývá a postupně není možné objednat některé odrůdy.Budete ještě uvolňovat další sadbu k prodeji?A kdy približně?Děkuji Tichý
    15. 6. 2018 22:32 Václav Kozák
    Vážený pane Tichý,
    děkujeme Vám za Váš zájem. V této době není ještě možné odhadnout celkové množství dostupné sadby. Záleží na mnoha faktorech, hlavně jak se bude vyvíjet počasí v následujících týdnech. V letošním roce se chceme snažit nevystavit zákazníky riziku, kdy si objednají zboží, které bychom nebyli schopni dodat. V minulých letech nám někteří zákazníci vyčítali (a byli často až velice nepříjemní), že jsme dopustili, aby si objednali více, než se nakonec urodilo a museli jsme nabídnout jako náhradu odrůdu jinou. Proto si nyní necháváme rezervy, které musí být kvůli šíři našeho sortimentu ještě o to větší. Bližší informace o množství budeme získávat postupně během sklizně a následného opracování, konečná čísla samozřejmě až v září.
    Je pravděpodobné, že některé odrůdy, které nyní již nejsou k dispozici, budou postupně opět uvolňovány.

    Sucho

    6. 5. 2018 18:59 Zakladatel vlákna: Karel Pokorný
    Dobrý den pane inženýre, jak velký vliv na výnos česneku bude mít dle Vašeho názoru letošní katastrofální sucho? Souvisí s tím také zpoždění v objednávání Vaší satby? Děkuji Karel P.
    9. 5. 2018 21:04 Jan Kozák
    No, s tím suchem je to už na pováženou. Kdo má možnost, ať zalévá. Ale jak to dopadne, si netroufám odhadovat. Žiju pořád v optimismu, že i u nás někdy zaprší.
    Jinak máte pravdu, i tato situace měla jistý vliv na změnu termínu objednávek.

    Cena sadby

    19. 9. 2017 12:26 Zakladatel vlákna: Petra Auerová
    Dobrý den.
    Jsem velice zaskočena cenou sadby,která narostla téměř o sto procent.V loňském roce jsem nakoupila 5kg odrůdy bjetin za 989.-kč a letos mně vyšlo 10kg na cenu 4500.-kč jsem .Jsem Naštvaná a zároveň velmi sklamaná!Proč najednou udáváte cenu za počet cibulí!Kdo se má v tom vyznat?Myslela jsem,že za tu cenu budu mít česneku 20kg!Holt smůla!A peníze v tahu!To se pak ten český česnek vážně nevyplatí ani si vypěstovat pro svou potřebu.Nebo to bude jako s máslem?Jen pro bohaté?
    19. 9. 2017 13:07 Aleš Panocha
    Jestli nechcete, tak bych si od Vás cca 5kg koupil. 
    19. 9. 2017 13:25 Petra Auerová
    To se domluvte u pana Kozáka ve firmě.Česnek zasílám zpět.
    19. 9. 2017 21:13 Jan Kozák
    Je mi líto, že jste byla zklamaná naším zbožím, respektive jeho cenou. Zákon o oběhu osiva a sadby nám dává povinnost prodávat česnekovou sadbu v konečných baleních. Ty jsme měli 4, 8, 16 cibulí, dále 2, 5, 10 a 20 kg. V době, kdy jste si sadbu objednávala, byla k dispozici už jenom malá balení. Objednala jste si proto 20 x 16 cibulí, s cenou jste byla seznámena už při objednávání. Letošní rok nebyl pro pěstitele česneku příliš příznivý, proto byly cibule menší, než býváme zvyklí. Ale počet stroužků je víceméně zachován. V souladu s českou legislativou a samozřejmě i našimi obchodními podmínkami můžete zásilku poslat bez udání důvodu zpět.
    27. 9. 2017 18:23 Jan Kozák ml.
    Abychom zbytečně neděsili další zákazníky, dovolím si situaci uvést na pravou míru:
    Loni jste Bjetin koupila za 940 Kč (včetně daně) místo 989 Kč z toho důvodu, že jste měla započítanou množstevní slevu.
    Letos byste za stejné množství zaplatila 1135 Kč (také včetně daně) se stejně velkým nákupem.

    Nárůst (rozhodně ne stoprocentní, jak uvádíte), je dán tím, že malá balení jsou dražší (je tam větší objem ruční práce a obalu) než velká, dále tím, že Bjetin byl zařazen do cenové kategorie velkostroužkových paličáků (jde o jedinou odrůdu, jejíž cena byla letos takto upravena), a tím, že došlo k úpravě množstevních slev, aby to bylo férovější a větší zákazníci nedopláceli na malé.

    Tvrdíte, že letos vám 10 kg vyšlo na 4500 Kč. To však nemůže být pravda. I kdybyste to kupovala v nevýhodných 1kilogramových baleních, byla by cena 2271 Kč.

    Způsob uvádění cen se od loňska nezměnil. Do 1 kg jsou balení podle počtu cibulí, nad 1 kg podle hmotnosti.
    Chápu, že se vám nelíbí nutnost balení česneku. Avšak pláčete nad špatným hrobem. Tato firma věnovala velké úsilí tomu, aby se tento nevýhodný předpis neprosadil. Jak u ÚKZÚZu, tak u MZe. Bohužel neúspěšně.

    Kromě toho, že jste cenu při objednávání několikrát viděla (výrazná s daní, méně výrazná bez daně), vám systém zaslal 5 e-mailů, kde byla cena také uvedena. To snad ani nelze vysvětlit nedopatřením.

    přístupový kód

    18. 7. 2017 11:05 Zakladatel vlákna: Šárka Urbánková
    Dobrý den,prosím chtěla bych si u vás objednat zboží jako obchodník,ale nemám přístupový kód. Objednala jsem si zatím jako pěstitel  chtěla jsem se zeptat jest-li už je opravdu jen Slavin. Vloni jsem od vás brala 7 odrůd. Děkuji Urbánková tel. 606552619
    18. 7. 2017 19:43 Jan Kozák
    Tato otázka nepatří do veřejné diskuse, ale do elektronické pošty. Telefon máte bohužel nedostupný, nelze Vám zavolat.

    Kdy objednávat

    16. 7. 2017 8:28 Zakladatel vlákna: Bohumír Chvátal
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy je nejvhodnější termín poslat objednávku na sadbu podzim 2017.  A jestli lze objednat i samostatně jednotlivé odrůdy, které jsou uvedeny jako vzorky v krabičkách. Děkuji za upřesnění.
    16. 7. 2017 8:54 Pavel Trupl
    Nejvhodnější termín pro objednání sadby podzim 2017 byl 1. květen 2017...takže ste to malinko prošvihl. objednat lze to, co je v nabídce, letmý pohled napovídá, že příští rok u vás poroste jen Slavin. nebo zkuste osobní návštěvu, každým rokem na začátku podzimu je pár sobot, kdy lze dorazit a nakoupit, na vašem místě bych přijel tu první a pro jistotu se už teď občas pomodlil, aby bylo co kupovat
    16. 7. 2017 9:07 Bohumír Chvátal
    Děkuji za info, tak si alespoň objednám jednu krabičku vzorků na odzkoušení...

    Jak zaplatit předem?

    14. 7. 2017 15:12 Zakladatel vlákna: Ivana Plačková
    Dobrý den, nevím jak mám zaplatit předem, když u potvrzovacího emailu není žádná faktura ani platební údaje. Děkuji za odpověď. Ivana Plačková
    14. 7. 2017 20:11 Jan Kozák
    K platbě předem budete vyzvána krátce před odesláním zboží. Zatím si s tím nedělejte starosti.

    Bjetin

    4. 7. 2017 8:37 Zakladatel vlákna: Jitka Jorová
    Dobrý den, bude ještě v nabídce sadba odrůdy Bjetin, nebo je již vyprodána? Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
    5. 7. 2017 14:21 Miroslav Čivrný
    Pan Kozák 2.7.v 21:47 odpovídal:
    Objednat je možné jen to, co je v aktuální nabídce. Ostatní odrůdy zase až příští rok.

    sadba česneku

    30. 6. 2017 21:33 Zakladatel vlákna: Alois Juráň
    Dobrý den..Sadbu odrůdy Mirka už nelze objednat?
    2. 7. 2017 21:47 Jan Kozák
    Objednat je možné jen to, co je v aktuální nabídce. Ostatní odrůdy zase až příští rok.

    dotaz

    2. 10. 2015 17:15 Zakladatel vlákna: Marie Muthná
    Dobrý den, objednala jsem si u vás sadbu česneku již v červnu, bohužel přesně nevím,které datum.Objednávku jste mi potvrdili s tím,že sadba dojde během září. Nevím,zda se stala chyba, neboť zatím žádná zásilka nedošla.Mohli byste se prosím podívat do vaší evidence,ať vím,zda mám ještě šanci. Děkuji Muthná,Znojmo
    2. 10. 2015 20:48 Jan Kozák
    Prosil bych uživatele elektronického spojení, aby zvažovali cestu, kterou zvolí. Někdy dostávám E-mailem dotazy, jejichž odpověď by jistě zajímala spoustu dalších lidí, jindy se v této diskusi řeší pouze osobní problémy, které nikoho jiného nezajímají.
    Tož k Vašemu dotazu: Podle naší evidence jste si zvolila platbu předem na účet, což je finančně výhodnější než dobírka. Třikrát jste byla vyzvána k zaplacení (20. 8., 2. 9., 16. 9.) na E-mailovou adresu, kterou jste uvedla v objednávce. Poslední výzva byla: Vážená paní Muthná, dovolujeme si Vás informovat, že Vaše objednávka česnekové sadby na webových stránkách www.k-cesnek.cz ze dne 10. 6. 2015 ještě nebyla uhrazena. Prosím, zašlete nám níže uvedenou částku v době splatnosti. V opačném případě budeme nuceni Vaši objednávku stornovat.
    Tož nevím, kde je chyba.

    objednávka

    13. 9. 2015 9:02 Zakladatel vlákna: Jaroslav Dutko
    Vážený pán Kozák, 11.7.2015 som si u vás vyplnením formulára vytvoril objednávku na 5 kg Bjetinu a 5kg Havranu, ktorá mi bola aj spätne z vašej strany potvrdená. Teraz na konci augusta sa mi ozval nejaký pán zo Slovenska, že má moju objednávku a že mi pošle 1kg Bjetínu, nič iné, že vraj takto mu to prišlo od vás, chcem sa spýtať kde sa stala chyba, pretože cesnak som si už inde neobjednával a teraz som zostal bez cesnaku.
    13. 9. 2015 19:56 Jan Kozák
    Tady jsme se dostali do podivné situace. V obchodních podmínkách je uvedeno: 1. Místem dodání sadby je adresa v České republice uvedená kupujícím v rámci objednávky,... Náš systém nepozná, odkud objednávka je, ale počítá s uvedenou podmínkou. Zkuste se dohodnout s naším obchodním zástupcem na Slovensku, s panem Krošlákem, jestli by Vám nemohl nějak vyhovět.
    Jan Kozák
    14. 9. 2015 8:02 Jaroslav Dutko
    Objednávky zo Slovenska teda vybavuje pán Krošlák, otázka stoji, prečo sa k tomuto pánovi dostala objednávka na 1kg Bjetinu a nie pôvodná objednávka na 5kg sadby Bjetin a 5kg sadby Havran. Pán Krošlák mi povedal, že mi nemôže nijako vyhovieť, že mu to takto prišlo od vás. Vyzerá to, že sa s tým už nič nedá robiť, som dosť sklamaný.
    14. 9. 2015 21:25 Jan Kozák
    Asi to bylo proto, že náš objednávkový systém nepočítal s přeposíláním objednávek od obchodníků na Slovensko. Obchodníci totiž na rozdíl od konečných spotřebitelů objednávají počty konkrétních balení, takže u Vás se objevily jedničky ve sloupci balení 5 kg, ale při přeposlání se poslala pouze ta jednička.

    sadba

    11. 8. 2015 9:16 Zakladatel vlákna: František
    Dobrý den, měl bych zájem o sadbový česnek, 1kg odrůda Bjetin aa 1 kg Havran. Bude to možné?
    Zdraví František
    11. 8. 2015 21:50 Jan Kozák
    Je mi líto, ale musím Vás zklamat. Předpokládaná zásoba některých odrůd je už vyčerpaná a náš systém neumožňuje v takovém případě přidat další objednávku. Vybírejte si, prosím, z nabídky, která se zobrazuje v objednávkovém formuláři v rubrice objednání sadby na tomto webu. Ještě je tam k dispozici několik odrůd.

    Stornovaná objednávka

    24. 9. 2013 9:41 Zakladatel vlákna: Michaela
    Dobrý den, objednávku 1kg Lukanu jsem večer potvrdila, ale asi se vyskytla někde chyba a vy jste mi objednávku stornoval. Bylo by možné to nějak napravit a objednávku aktivovat? Děkuji Javorová
    24. 9. 2013 9:49 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, Vaši objednávku jsme nestornovali. Zřejmě čekala na doplnění Vašeho celého jména. To je nyní doplněné, a proto Vám budeme moci ve čtvrtek balíček poslat. (Pokud Vám to bude vyhovovat.)
    Objednávku nyní nevidíte, protože jste přihlášená pod jiným uživatelským jménem.

    Dotaz

    19. 9. 2013 11:21 Zakladatel vlákna: Mgr.Petr Bukovský
    Chci si objednat u Vás česnek,i když jsem řádně přihlášen a registrován stále mě systém odmítá objednávku realizovat,kde je chyba?
    19. 9. 2013 16:54 Jan Kozák ml.
    Prosím, popište blíže, jak se chyba projevuje.

    Je také možné mi objednávku, doručovací adresu a telefonní číslo napsat na e-mailovou adresu ***@k-cesnek.cz, údaje do systému zadám.

    Objednávka

    24. 8. 2013 21:27 Zakladatel vlákna: Szymon Kadlubiec
    Dobrý den, chci se zeptat jestli ještě můžu měnit objednávku? Objednával jsem ještě když jste neměli na výběr a byl jenom bjetin. Děkuji za odpověď
    Kadlubiec
    24. 8. 2013 23:31 Jan Kozák ml.
    Ano, objednávku můžete měnit tak dlouho, dokud Vám to systém umožní. Upravit ji dokonce musíte, chybí u ní adresa.

    Blanka Nedzelská

    21. 8. 2013 18:37 Zakladatel vlákna: Jaroslava Průchová
    Dobrý den, máte ještě sadbu Antom a Vekan a Stanik měla bych o ně zájem. Je možné u vás objednat zároveň i konzumní česnek ?Jaké odrůdy nabízíte.Jedná se o malý objem jsem malá zahrádkářka.Je možné spojit objednávky do jednoho balíčku ? Děkuji
    21. 8. 2013 21:45 Jan Kozák
    Při pohledu do rubriky objednání sadby vidím, že si můžete objednat všechny tři odrůdy. Jako konzumní česnek jsou nabízeny odrůdy Bjetin a Japo II.
    22. 8. 2013 7:44 Jaroslava Průchová
    Dobrý den,píšete, že můžu objednat všechny 3 odrůdy , ale v objednávce česnek Anton není , je tedy možné ho ješdtě objednat a jak ??? Děkuji
    22. 8. 2013 12:25 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    neustále vyřazuji stornované objednávky, takže se do systému vracejí i odrůdy, na které nějakou dobu systém další objednávky nepřijímal. Momentálně jsou k dispozici odrůdy Anton, Benátčan, Bjetin, Blanin II, Japo II, Jovan, Lukan, Matin, novošlechtění Zah, Slavin, Stanik a Vekan.
    21. 8. 2013 22:18 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, sloučení zásilky konzumního česneku a sadby do jednoho balíčku určitě nedoporučuji.

    změna objednávky

    13. 8. 2013 16:48 Zakladatel vlákna: svoma jiri
    Dobrý den,
    pane Kozák přišel mi email s objednávkou a chci odebrat menší množství. Mám nejdříve změnit objednávku na Vašich stránkách a čekat na nový email nebo mám potvrdit stávající objednávku, která mi přišla?
    Děkuji za odpověď
    13. 8. 2013 18:18 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    objednávku stačí potvrdit jednou. Jde vlastně o vyjádření souhlasu s cenou, kterou jsme v době, kdy jsme objednávky začali přijímat, neznali.

    Potvrzení předběžné objednávky

    11. 8. 2013 17:56 Zakladatel vlákna: Jan Kozák ml.
    Vážení zákazníci,
    dnes a v následujících 2 dnech Vám bude doručena automaticky vygenerovaná zpráva s odkazem na potvrzení Vaší předběžné objednávky.
    Prosím, věnujte pozornost tomu, zda jste v objednávce vyplnili správně svou úplnou poštovní adresu. Překontrolujte si prosím zadané jméno, ulici a č. p., název pošty a PSČ. Na neúplné adresy česnek posílat nebudeme. Loni jsme ve snaze vyhovět posílali balíčky i na adresu s chybějícím příjmením, ulicí nebo poštou, ale ve velké míře se nám vracely. Pak je škoda peněz za poštovné, obal, zbytečnou práci a hlavně se česnek každou manipulací znehodnocuje.
    Děkuji za pochopení
    16. 8. 2013 9:51 Ing. Dušan Jančarek
    Dobrý den, objednala sem si 0.5 kg, ale rada by sem zmenila objednavku na 1 kg...proto sem automaticky vygenerovanou zprávu nepotvrdila, ale vyplnila novou objednávku...proto se chci zeptat kdy mi prijde znovu vygenerovaná zpráva pro potvrzení objednávky a jestli byl tento postup správný. Za odpoveď dekuju.
    16. 8. 2013 13:55 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, paní Jurigová,
    pro zjednodušení objednávání může mít každý účet jen jednu objednávku a každou objednávku stačí potvrdit jen jednou. I po schválení ceny je možné objednávku upravit. (Přičemž nezáleží na tom, jestli objednávku nejprve změníte, nebo potvrdíte.) Těm zákazníkům, kteří do 25. srpna svou objednávku nepotvrdí, pošleme ještě jeden e-mail. Pokud objednávka potvrzena nebude ani potom, automaticky zanikne.

    informace o zaslání sadby

    5. 8. 2013 18:01 Zakladatel vlákna: Ivana Havlová
    Dobrý den, v květnu jsem si objednala sadbový česnek. Budete mě prosím informovat zda s tím mohu počítat? Zmátl mě dotaz pána, který uvádí,že si česnek objednal ale neví jaký a vy mu píšete, že u vás objednávka není. Jak zjistím, že s mojí objednávkou počítáte? Děkuji Ivana Havlová
    5. 8. 2013 18:54 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    jestli máme uloženou Vaši objednávku, poznáte velmi snadno třemi způsoby:
    1) Pamatujete si, že Vám systém napsal, že objednávku uložil. V takovém případě je 100% jistota, že objednávku máme.
    2) Máte v e-mailové schránce uložený e-mail se shrnutím objednávky. Pokud byl tento e-mail vygenerován, je 100%, že objednávku máme uloženou.
    3) Pokud vstoupíte na stránku Objednání sadby, ve formuláři se objeví Vámi dříve vyplněná objednávka. Opět, pokud ji systém vyplňuje, je 100% jistota, že ji máme uloženou.

    Sadbové odrůdy

    11. 7. 2013 9:20 Zakladatel vlákna: Jiří Janeček
    Dobrý den,
    budou se moci objednat i sadbové odrůdy "Havran", případně "Jovan" - případně kdy (zatím máte k dispozici Bjetin, Slavín a Blanin).
    Děkuji za odpověď, Jiří Janeček.
    11. 7. 2013 12:34 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    nyní jsou pro drobné odběratele k dispozici pouze odrůdy Bjetin a Slavin, ostatní jsou již zarezervovány (objednávky přijímáme od 1. května). Občas některý ze zájemců svou objednávku sníží či zruší, pak systém umožní ostatním uživatelům objednání i jiné odrůdy.

    Koupě Česneku

    5. 3. 2013 11:40 Zakladatel vlákna: Martin Pelisek
    Přeji Vám dobrý den, pane inženýre.
    Potřeboval bych se zeptat, jestli by bylo možné od Vás koupit dva druhy českého česneku? Šlo by o 3kg odrůdy Džambul a 3 kg odrůdy Havran(DHV). Dále bych se chtěl zeptat, jestli by bylo možné již teď objednat letošní sadbu těchto dvou druhů.
    Předem děkuji za odpověď
    Pelíšek
    5. 3. 2013 19:33 Jan Kozák
    1. května si můžete objednat minimálně z 10 odrůd. Ale Džambul určitě nebude, Slavin je velmi dobrou alternativou.
    6. 3. 2013 12:08 Petr Balaštík
    Dobrý den, zajímalo by mě, za jak dlouho je sadba rozprodaná po zveřejnění objednávkového formuláře? Nerad bych sadbu prospal :-). V diskuzi níže jsem se dočetl, že je to docela rychlost.
    Děkuji za odpověď
    6. 3. 2013 16:36 Jan Kozák ml.
    Dobrý den, pane Balaštíku,
    udělat odhad si netroufáme, aby se někdo nezlobil, kdybychom se sekli. Letos nás čeká teprve druhý rok, kdy přijímáme objednávky tímto způsobem. Loni nám objednávkový formulář nevydržel ani celý den, ale to bylo v době, kdy už lidé zjistili, že jim vlastní česnek zmrzl, a my jsme ho sami moc neměli. V tomto směru by měla být letos situace lepší. Myslím, že tak rychlé zarezervování předpokládané produkce jako loni už nenastane.

    Objednávka

    26. 7. 2012 6:22 Zakladatel vlákna: Petr Dragoun
    Dobrý den,jen se chci zeptat objednal jsem si u Vás sadbu.10kg Bjetin,20kg Slavina 7kg Vekan.
    Když si otevřu po přihlášení mojí objednávku ,dočítám se,že se neví zda bude mé objednávce vyhověno.Myslím si ,že jsem posílal objednávku velmi brzy.Prosím o info a případně kdy budete posílat.děkuji Dragoun
    26. 7. 2012 10:56 Jan Kozák
    Protože ještě přesně neznáme množství sadby, které budeme mít k dispozici, nedá se ještě určit, jak případně budou objednávky kráceny. Posílat budeme v září, předem Vám oznámíme množství, cenu a datum expedice pro Vaše odsouhlasení.

    dobrý den

    6. 5. 2012 9:36 Zakladatel vlákna: Dana Kolínová
    Chtěla jsem se zeptat, jestli neuvažujete umístit mezi odkazy "Změna údajů" a "Odhlásit" položku "Vaše objednávka", kde by byla citace toho co bylo zaevidováno v systému.
    Děkuji D.
    6. 5. 2012 14:30 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Tuto informaci najdete po kliknutí na odkaz Objednání sadby. Myslím si, že by bylo matoucí, kdyby byl odkaz na tento formulář na dvou místech.

    ověření objednávky

    2. 5. 2012 12:21 Zakladatel vlákna: Jana Pilková
    Prosím o ověření mé včerejší objednávky, zda ji registrujete. Udělala jsem chybu stejnou jako pán níže. Neuvedla jsem své příjmení. Po přečtení Vašeho potvrzovacího mailu, tak jsem upravila své přihlašovací údaje. Podle toho, jak píšete mi objednávka zmizela???Nebo to špatně chápu. Objednávka byla 4 kg Slavin, 4 kg Vekan, 1 kg Japo II (pokud si to dobře pamatuji). Psala jsem i mail, zatím jste mi neodpověděli na k-cesnek@k-cesnek.cz Moc se omlouvám a pokud objednávku registrujete prosím o doplnění přijmení: Pašková:-) Moc děkuji.
    2. 5. 2012 13:22 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Zřejmě jsem se špatně vyjádřil, čímž mohlo dojít k nedorozumění. K duplikování a mazání informací nedochází. Vaše jméno u objednávek i u příspěvků je jedna a táž hodnota. Pokud tedy vidíte u svých příspěvků správně uvedené jméno, máte jistotu, že Vaši objednávku nepošleme někomu jinému. Úpravy objednávek fungují tak, že pokud se znovu proklikáte do formuláře na výběr odrůd a dříve uloženou informaci (která se Vám v tom formuláři předepíše) 4 kg Slavinu přepíšete na 3 kg Slavinu a dáte uložit, bude Vaše objednávka obsahovat jen 3 kg, ne 7 (součet původní a nové verze). Pro Váš klid však uvádím, že Vaše objednávka obsahuje celou Vaši adresu a odrůdy, které jste výše uvedla - 4 kg Slavinu, 4 kg Vekanu a 1 kg Japa II.
    2. 5. 2012 14:01 Jana Pilková
    Jste úžasní:-) Klobouk dolů:-)
    2. 5. 2012 19:11 Honzík Novák (ml.)
    Takže pokud Ti co měli velké oči sníží objednávky, je možné že třeba za týden uvidím potřebné množství k objednání?
    Dik za dobrý systém, i když na první moji návštěvu nějak nezbylo už potřebné množství. Ještěže mám dost vlastních porostů bez potřeby zrovna letos nakoupit část sadby pro obnovu bezvirźního stavu.
    2. 5. 2012 19:19 Jan Kozák ml.
    Systém má uložené předpokládané sklizené množství česneku. Celkové objednané množství dané skupiny zákazníků nemůže přesáhnout přidělenou mez, pokud se někdo objednávky vzdá (či ji sníží), standardně by systém dovolil jinému zákazníkovi z téže skupiny si objednanou odrůdu zvýšit. K tomu však zřejmě tento rok vůbec nedojde, protože kromě objednávek, které systém bez problémů přijal, jsou do něj přidávány navíc uznané objednávky od těch zákazníků, které odmítl chybou, kterou obsahoval.
    5. 5. 2012 15:58 Honzík Novák (ml.)
    Zkouknul jsem porosty a bude lepší, když pro letošek nechám nakoupit jiné, kteří to nezbytně potřebují.
    Úspěšným přeji, aby jste nemuseli přistoupit k poměrnému krácení či vykrytí náhradními odrůdami.

    Objednávka

    1. 5. 2012 22:12 Zakladatel vlákna: David Gavelčík
    Dobrý den,
    špatně jsem uvedl jméno u fakturačních údajů..je možno opravit..
    Objednával jsem 2 odrůdy česneku po kg ..v emailové předobjednávce to, ale nevidím...můžete prosím ověřit, zda-li to tak je..a napsat které odrůdy to jsou...zapomněl jsem.
    Děkuji Vám.
    DG
    1. 5. 2012 22:48 Jan Kozák ml.
    Vidím u Vás pouze objednávku na 1 kg Japa II. Pozor na to, že změnou údajů ve formuláři se ty stávající nedoplňují, ale přepisují.
    2. 5. 2012 8:00 David Gavelčík
    Děkuji za info.
    Doplněn 1kg BJETINu.

    Sadba

    1. 5. 2012 21:37 Zakladatel vlákna: Pech Daniel
    Dobrý den měl bych zájem o 1000kg sadby česneku muže být Bjetin a nebo Vekan. Je mi jasný že to bude problém když mi to objednávku nebere ale i přesto se chci zeptat jestli je to možné. Děkuji Pech
    1. 5. 2012 22:36 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Bohužel takto velkou od Vás letos přijmout nemůžeme. Odhady sklizně byly zadány do objednávacího systému, takže co on odmítne přijmout, to nemůžeme přijmout mimo něj, neměli bychom čím takovou objednávku uspokojit. Snad bude mít nad námi příští rok počasí větší slitování.
    Jan Kozák

    Uložena

    1. 5. 2012 15:38 Zakladatel vlákna: Pavlína Nováková
    Dobrý den. Jak prosímvás poznám že se moje objednávka byla uložna?
    1. 5. 2012 15:43 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Pokud se Vám na obrazovce vypíše text: „Vaše předběžná objednávka byla uložena. V srpnu, až budeme znát cenu česneku pro tento rok, Vás budeme kontaktovat na zadané e-mailové adrese. Děkujeme za pochopení,“ znamená to, že je Vaše objednávka úspěšně uložena. Přeji Vám hezký zbytek dne.

    Změna objednávky

    1. 5. 2012 12:21 Zakladatel vlákna: Lukáš Bahounek
    Dobrý den, nedopatřením jsem zadal jinou odrůdu než jsem chtěl a proto jsem vyplnil svou předobjednávku znovu, doufám že jsem Vám nenadělal příliš problémů.
    Děkuji a omlouvám se.
    1. 5. 2012 12:30 Jan Kozák ml.
    Děkujeme za Vaši předběžnou objednávku. Můžete ji libovolně upravovat, dokud Vám to systém umožňuje. (Jakmile bude u dané odrůdy součet objednaných kilogramů shodný s předpokládaným množstvím, které máme k dispozici, systém nedovolí objednané množství zvýšit.) Když zadané hodnoty ve formuláři změníte a uložíte, zachová se pouze poslední verze.

    Dotaz k objednávce česneku

    1. 5. 2012 7:07 Zakladatel vlákna: Radomir Matušek
    Dobrý den, na www stránkách jste annoncovali že česnek půjde objednat od 1.5 dne je 1.5 7,00 ráno a česnek již nejde objednat. Bylo česneku tak málo nebo je to chyba v systému?
    1. 5. 2012 7:58 Jan Kozák ml.
    Dobrý den,
    v tomto případě se bohužel o chybu v objednávacím systému nejedná. Porosty česneku vymrzly, rozsah škody bylo možno s jakousi jistotou určit až v poslední době. Zde se objevuje ta pozitivnější stránka předběžných objednávek - pokud potenciální zákazník zjistí, že sadbu nesežene, může tomu přizpůsobit své záměry mnohem lépe, než kdybychom objednávky přijímali až v srpnu. Věřte tomu, že to, že Vám nemůžeme vyhovět, nás mrzí ještě více, protože my na jinou plodinu přejít nemůžeme.

    česneková sadba

    15. 3. 2012 16:58 Zakladatel vlákna: Hana Kopecká
    Dobrý den pane Kozáku, protože čas kdy půjde objednávat česneková sadba se blíží. Můžete prosím na základě předchozích let a zkušeností odhadnout a jmenovat, které odrůdy bude možno objednávat? Mám teprve jednoletou zkušenost s několika vašimi odrůdami(Anton, Bětin, Stáník, Lukan). V listopadu jsme sázeli v jiné lokalitě i jiné odrůdy. Z předchozích let vím, kdo po prvním dubná pár dní zaváhá má smůlu :-( Děkuji




    Ps.
    15. 3. 2012 20:30 Jan Kozák
    Pro drobný prodej počítáme s odrůdami: Lukan, Jovan, Vekan, Anton, Benátčan, Bjetin, Slavin, Matin, Anin II, Havran (DHV), Blanin II, Stanik, Japo II, Záhorský II.
    16. 3. 2012 13:13 Jindra Rosa
    Z podobných důvodů jako Hanka Kopecká, prosím o uvedení, jakým způsobem přes tyto stránky se bude sadba objednávat. Loni jsem u Vás neobjednával, tudíž nechci díky neznalosti objednávku prošvihnout. Děkuji
    16. 3. 2012 18:51 Jan Kozák ml.
    Dobrý den.
    Letos bude objednávání probíhat jiným způsobem než v minulých letech. Od prvního dubna se v menu začne zobrazovat odkaz na objednávací formulář. Ten se bude skládat ze 4 kroků - seznámení s podmínkami, přihlášení uživatele (pokud bude přihlášen, tento krok bude vynechán), následuje krok s výběrem odrůd a posledním krokem bude vyplnění nezbytných údajů pro vystavení faktury či doručení česneku. Tato předběžná objednávka se uloží a bude čekat, dokud česnek nevyroste. V srpnu budou zveřejněny ceny pro tento rok, všem, kteří stihnou včas vyplnit předběžnou objednávku, bude zaslána cena a budou moci ji buď přijmout, nebo ta objednávka automaticky zanikne (po 10 dnech). V září se bude česnek posílat. V den, kdy bude patřičná objednávka zabalena, bude zákazník informován o tom, že zásilka je či bude předána doručovateli.
    Uživatelé po vyplnění předběžné objednávky budou mít možnost údaje i objednané množství měnit, případně si kontrolovat, že jsme tu objednávku neztratili. :) Celý objednávací systém bude tedy více provázán s tímto webem. (Třeba i tím, že jméno zákazníka bude shodné se jménem, které se zobrazuje zde na diskusi.)

    nákup sadby

    28. 9. 2011 22:44 Zakladatel vlákna: karel
    Dobrý večer, chtěl jsem se jen zeptat odkdy se u Vás bude moci předobjednávat sadba ze sklizně roku 2012, za kladnou odpověď předem děkuji.
    29. 9. 2011 20:41 Jan Kozák
    Pravděpodobně od 1. dubna.

    Objednávky

    19. 9. 2011 8:40 Zakladatel vlákna: Boris
    Prajem dobrý deň, neuvažovali ste nad umiestnením zoznamu objednávok so stavom ich plnenia?
    19. 9. 2011 9:07 Jan Kozák ml.
    Dobrý den. Zveřejňovat osobní údaje v plánu nemáme. Letos byla u nás situace trochu komplikovanější tím, že jsme měli dva systémy objednávek, protože novější způsob se zavedl v době, když už byly stovky objednávek přijaté. Na druhou stranu v polovině září, kdy se jiné roky s posíláním teprve začínalo, jsme letos měli odeslaných 99 % balíčků. Bereme si z toho však poučení do příštího roku, kdy se budeme snažit ušetřit práci jak sobě, tak objednávajícím.

    Objednávka

    19. 7. 2011 9:14 Zakladatel vlákna: Aleš
    Jsem technický antitalent a tak se mi pochopitelně nepodařilo nikde najít objednávkový formulář.Díky předem,že mne vemeš do stavu i bez toho.

    Objednavka

    10. 7. 2011 22:22 Zakladatel vlákna: štefan frohlich
    Dobry večer prajem pan inžinier mate peknu novu stranku ale nemôžem tu najst svoju objednavku asi z řina 2010 štyri krat desat kg tušim čislo objed.19v neviem to isto je to na slovensko dakujem za vaš čas

    Buchlovice

    30. 6. 2011 12:43 Zakladatel vlákna: Jiří
    Dobrý den,
    Vzhledem ktomu,že už nepříjmáte objednávky,kdy teda můžu dát požadavek na příší rok, abych nedopadl jako letos :-(.

    PS:navštívíte letos slavnosti v Buchlovicích?
    děkuji Jiří
    30. 6. 2011 20:41 Jan Kozák
    V Buchlovicích budeme. Objednávky na příští rok budeme přijímat někdy asi v dubnu nebo květnu. Informaci o tom dáme na tyto stránky s několikaměsíčním předstihem.

    Minimální množství objednávky

    18. 4. 2011 11:58 Zakladatel vlákna: Tomáš Vyjídáček
    Dobrý den, od jakého množství si musím vyplnit objednávku? Chtěl bych tak do 10 kilog sadby. Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem.
    18. 4. 2011 12:55 Jan Kozák ml.
    Hezký den, nejmenší jednotka množství sadby je cibule, tudíž nejmenší objednatelné a koupitelné množství je jedna cibule.
    Pro rok 2011 si však u nás již nemůžete sadbu objednat, neboť předpokládané množství sadby je již zadáno.
    20. 4. 2011 16:55 Tomáš Vyjídáček
    Dobrý den, šlo by mi o sadbu na podzim roku 11. Také již vyprodáno? Před cca měsícem jsem vyplnil objednávku pro sadbu na podzim roku.Děkuji.Vyjídáček
    20. 4. 2011 18:30 Jan Kozák ml.
    Na podzim se sází sadba sklizená téhož roku. Je-li uvedeno, že nepřijímáme objednávky na česnek ze sklizně 2011, znamená to, že česnek, který se sází na podzim 2011 nebo na jaře 2012 objednat nelze. Vaši objednávku ze dne 2. 4. evidujeme.
    Co bude dál? Jak jste byl informován před tím, než jste formulář začal vyplňovat i poté, co jste formulář odeslal, nyní Vaše objednávka čeká, než česnek začne růst, sílit a začnou se mu vyvíjet stroužky. V srpnu bude stanovena cena česnekové sadby pro rok 2011. Tehdy Vám přijde e-mail, v němž bude uvedeno, které odrůdy a v jakém množství jste si objednal. Dále bude obsahovat cenu za jednotlivé odrůdy i celkovou hodnotu, kterou zaplatíte. Pokud nebudete chtít cenu z jakéhokoliv důvodu akceptovat, budete moci buď objednané množství sadby snížit, nebo celou objednávku zrušit. Rozhodnete-li se svou objednávku stornovat, budou z databáze vyřazeny veškeré údaje, které jste při vytváření objednávky zadal. Mezitím bude vyrostlý česnek sušen, čištěn, kontrolován... V den, kdy bude právě ten Váš balík předám přepravní službě (nedojde-li ke změně, půjde o Českou poštu), Vám bude odeslán poslední e-mail, v němž Vám bude připomenuto, co Vám v balíku vlastně posíláme. Poté bude krátkou dobu Vaše objednávka uvedena v systému z důvodu případné reklamace, poté bude smazána.
    21. 4. 2011 8:50 Tomáš Vyjídáček
    Díky za vysvětlení. TV

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne