Přihlášení

  • Pěstování
  • Popis česneku
  • Odrůdy
  • Choroby a škůdci
  • Články
  • Diskuse: Prodej česneku Zpět na diskusi

    Český česnek na zeleno

    5. 6. 2017 7:22 Zakladatel vlákna: Josef Stieranka
    Dobrý den, kolem silnic jsem u stánků zahlédl svazky česneku na zeleno. Palice 6-8 cm v průměru fialově žilkované. Na Bjetin mi to přijde brzo, jedná se o nějakou cizí odrůdu pěstovanou u nás a nebo zatím prodávají česnek z dovozu? Ptám se čistě ze zvědavosti, jestli existuje takhle rychlá odrůda v ČR, v okolí zatím nikdo nesklízí.
    6. 6. 2017 16:32 Jan Kozák
    V posledních letech někteří velkopěstitelé pro tyto účely pěstují rané zahraniční odrůdy. Z toho důvodu se nedá na dálku jednoznačně určit, kde takový česnek byl vypěstován, ale prodejce je povinen na požádání zákazníkovi doložit původ.

    Doobjednávka

    22. 5. 2017 11:29 Zakladatel vlákna: Šárka Vítková
    Dobrý den. Je možné teď objednat ( dva druhy po 8 cibulích ) a řádově v červenci přiobjednat další, tak aby to šlo pak jednou zásilkou? Chtěla bych si objednat česnek Havel a Havran, který jsem už loni nestihla, ale zároveň si vybrat z druhů, které jsem loni objednala, ale to uvidím až po sklizni. Jsem drobný pěstitel. Děkuji.
    26. 5. 2017 23:23 Václav Kozák
    Vážená paní Vítková,
    jestliže bude v červenci konkrétní odrůda ještě v nabídce, můžete sadbu doobjednat prostřednictvím e-mailu na adresu objednavky@cesnek.cz.

    Objednávka sadby

    3. 5. 2017 17:43 Zakladatel vlákna: Marcela Bulíčková
    Dobrý den, právě vyplňuji objednávku a vlastně nevím kdy sadbu dodáváte.
    Když to bude brzy, tak mám strach, jestli mi do listopadu všechno neseschne.
    Děkuji. Bulíčková
    4. 5. 2017 10:24 Jan Kozák
    Objednanou sadbu zasíláme od přelomu srpna a září, když je česnek řádně suchý. Po jeho obdržení je třeba uchovávat na suchém vzdušném místě.

    Clonoplus

    2. 5. 2017 8:59 Zakladatel vlákna: Iva Kosíková
    Dobrý den, mám dotaz, kde bych mohla sehnat clonoplus, popř. i jak používat.
    Děkuji Kosíková
    2. 5. 2017 15:53 Jitka Toniniová
    Dobrý den. Má ho v nabídce pan Kozák v objednávce na sadbu pod odrůdami, nebo přímo výrobce Fytovita. Návod na použití přikládají.
    7. 5. 2017 0:00 Václav Kozák
    Vážená paní Kosíková,
    Clonoplus skutečně naleznete i v naší nabídce, avšak je nutné počítat s tím, že i doplňkové zboží expedujeme až začátkem září. Clonoplus (stejně jako Gliorex) je možné aplikovat do půdy při přípravě půdy před výsadbou či přímo na navlhčené stroužky bezprostředně před výsadbou. Aplikovat jej lze i zálivkou během vegetace.

    sadba Benátčan

    9. 3. 2017 22:10 Zakladatel vlákna: Hanka Kopecka
    Kdo ještě shání jarní sadbu česneku, odrůdu Benátčan má prodejna Zahrádkář v Praze na Francouzské ulici.Dneska jsem tam byla pro semínka a všimla sem si, že tam ještě troška je.

    Nová jarní sadba

    5. 3. 2017 18:34 Zakladatel vlákna: Martin1
    Dobrý večer, mám v plánu dosázet zbytek plochy pro česnek teď na jaře. Mám na vás dotaz, máte nějakou sadbu k prodeji teď na jaro, nebo se u vás nechal popřípadě koupit konzumní česnek a použít jako sadbu? Doma ještě mám Bjetin (ten se na mých těžší půdách osvědčil), ale už jsem dvakrát použil z úrody na sadbu a mám strach aby nebyla menší úroda, když už je to takhle déle. Nechal by se popřípadě použít i tento můj starší? Děkuji za radu.
    5. 3. 2017 20:17 Jan Kozák
    Ani sadbu ani konzumní česnek už na skladě nemáme. Pokud chcete sázet, nezbývá Vám jiná možnost, než použití vlastního výpěstku. Výnos však už bude pravděpodobně nižší.
    5. 3. 2017 21:41 Martin1
    Nechala by se ta "ztráta" vhodným hnojením a celkově péčí srazit na co možná nejmenší? Popřípadě jaké postupy by jste doporučil? Děkuji za odpověď.
    7. 3. 2017 19:24 Jan Kozák
    Intenzivní péče udělá svoje. Zbytečné zvyšování dávky hnojiv nemá smysl, protože rostlina si vezme jenom tolik, kolik potřebuje. Důležitá je v době sucha závlaha. Samozřejmě pomocné látky, které zlepšují kondici rostlin, např. lignohumát, Vám pomohou.

    Objednání sadby

    19. 2. 2017 18:41 Zakladatel vlákna: Roman Kočenda
    Dobrý den, dlouhodobě se mi na vašich stránkách nedaří zadání objednání sadby. Dnes jsem provedl i zaregistrování na vašich stránkách a stále nic. Při výběru odrůdy se nic nezobrazuje. Mám dobrou zkušenost s vaší sadbou odrůdy Lukan a rád bych jí právě od vás. Děkuji za informaci.
    20. 2. 2017 7:06 Jan Kozák
    Protože v současné době už žádnou sadbu nemáme, nelze teď nic objednat. Objednávky sadby z letošní sklizně budeme přijímat od 1. května prostřednictvím formuláře na novém webu www.cesnek.cz.

    26. 11. 2016 20:59 Zakladatel vlákna: Daniela schovánková
    Dobrý den,
    koupila jse si Váš česnek, odrůda Vekan, číslo partie 6-0124-90068"S" ve Vašem originálním balení. V balení měly být 4 kusy, byly tam ale jen 3. No nic, možná tady hraje asi nějakou roli váha. Ale v jednom balení jsou stroužky čeneky scvrklé, takže při rozloupávání palice ze slupek vypadávají, jsou hnědavé a mají hnědé skvrny,které občas postihují vrcholové pupeny. Některé stroužky jsou dokonce postižené bílou plísní. Druhé balení je trochu lepší, většina stroužků je pevná, ale mají někdy také hnědé skvrny, najdou se i plesnivé. Vylučuji, že by k poškození došlo u mne doma, česnek jsem měla v mělké otevřené krabičce v originálních síťkách, a skladované s ostatními česneky z mé sklizně. V krabičce byl i Váš česnek Benátčan, který je na omak zcela v pořádku. Chci se zeptat, zda mám sázet takto postižený česnek (některé stroužky jsou tak poskožené, že asi nevyrostou) a jestli si nezavleču na zahradu nějakou chorobu.
    Je to pro mne zklamání. Již pět let sázím svou sadbu, a tak jsem se letos rozhodla, že si koupím novou. Ale jak to vypadá, budu asi muset opět sázet svůj.
    Chtěla bych se připojit k jednomu diskutujícímu, který psal, že mu u Benátčanu u některých rostlin objevil květní stvol. Stalo se mi totéž. Začala jsem tento česnek taky pěstovat. Roste mi pěkný paličák, výborně skladovatelný, a pro sebe jsem ho nazvala Bílý paličák.
    Za odpověď děkuji
    S pozdravem
    Daniela Schovánková Praha
    27. 11. 2016 18:17 Jan Kozák
    Je mi líto, paní Schovánková, že se k Vám dostalo naše zboží se závadami, které popisujete a moc se Vám i za své spolupracovníky omlouvám. V žádném případě není našim cílem prodat za každou cenu nekvalitní zboží. Aby byly v balení místo čtyř cibulí pouze tři, to se nám nestává. Chyba samozřejmě byla u externí firmy, která pro nás balí, ale možná i u nás při expedici. To nemohu posoudit, protože jste neuvedla místo nákupu. Tím mi také není znám způsob prodeje, kdy jste si tohoto rozdílu nevšimla už v obchodě. Cibule se scvrklými stroužky byla patrně napadena roztočem vlnovníkem česnekovým. Kde k napadení došlo, už nezjistíme.
    Každopádně bychom Vám chtěli poslat náhradu, ale potřebujeme k tomu znát Vaši celou adresu včetně telefonního čísla. Ozvěte se nám prosím na e-mail určený pro reklamace cesnek@cesnek.cz .
    Ještě jednou se Vám omlouvám.

    Krabička s 8 druhy česneku.

    24. 11. 2016 11:20 Zakladatel vlákna: Vítězslav Vlček
    Dobrý den,dostal jsem krabičku s 8 druhy česneku.Balení bylo v pořádku ,ale česnek Záhorský byl po rozdělení na stroužky napaden hnědou plísní.Trochu mne to zklamalo.
    děkuji za odpověď
    Vítězslav Vlček
    24. 11. 2016 12:15 Václav Kozák
    Vážený pane Vlčku,
    mrzí nás problém, který se vyskytl. Zřejmě se jedná o fyziologickou poruchu, při které odumírají především vnitřní stroužky nepaličáku. Zašlete prosím email na adresu, která je podle obchodních podmínek určena k příjmu reklamací (cesnek@cesnek.cz), abychom se mohli s Vámi dohodnout na náhradě.

    Balení 8 druhů česneku

    17. 11. 2016 15:07 Zakladatel vlákna: Dagmar Petrová
    Dobrý den,
    v létě jsem objednala 2 ks balení obsahujícího 8 druhů česneku. Obsah papírových krabiček s měkkými oddělovacími přepážkami se ale cestou dokonale promíchal a i kdyby se nepromíchal, není ze seznamu na boku krabičky zjevné, ve kterém oddílu krabičky se která odrůda nachází. Podle vzhledu paliček a popisu odrůd se mi identifikace nepodařila. Začala jsem tedy palice rozebírat, abych rozlišila aspoň paličáky a nepaličáky. Podařilo se mi najít tři nepaličáky, takže můj dotaz: jeden má stroužky bílé, druhý naspodu růžové a nahoře bílé a třetí celé růžové. Můžete mi prosím napsat, který je který (Anton, Benátčan, Záhorský II)? Pak se pustím do paličáků. Děkuji.
    18. 11. 2016 0:21 Václav Kozák
    Vážená paní Petrová,
    mrzí nás problém, který se u Vás vyskytl, je pravdou, že vnitřní přepážku budeme muset v příštím roce upravit tak, aby krabička spolehlivě snesla přepravu i při zasílání přepravcem. Co se týká uspořádání odrůd v krabičce - seznam na boku je jen za účelem uvedení čísel partií a dalších náležitostí, které tam musí být ze zákona uvedeny. Uspořádání odrůd je uvedeno v přední části krabičky (nad okénky), pro jistotu jsou jednotlivé odrůdy očíslovány a číselné uspořádání je uvedeno v tabulce vpravo dole na vrchní straně krabičky.
    Z uvedených nepaličáků má Benátčan nejvíce stroužků. Anton a Záhorský II mají podobný počet stroužků s tím, že Anton je zbarven výrazněji do fialova. O další informace k identifikaci odrůd mi prosím napište na e-mail vaclav.kozak@cesnek.cz , kam můžete zaslat i fotografie, podle kterých Vám odrůdy identifikujeme
    18. 11. 2016 11:14 Dagmar Petrová
    Vážený pane inženýre,
    děkuji za odpověď. Krabičky mělo v ruce nezávisle na sobě 5 lidí a nikoho z nich nenapadlo se na krabičku podívat z opačné strany, než ze které se otevírá. Tabulka na horní straně je tak nenápadná, že si jí nikdo nevšiml. Ale i kdyby - cibule byly dokonale promíchané.
    K nepaličákům: když jsem rozebrala i druhé cibule, mám tři cibule po 15 stroužcích, dvě po 13 a jednu s 11 stroužky. Moje snaha o odlišení podle barev ztroskotala na tom, že v jedné cibuli jsou zpravidla různě zbarvené stroužky.
    Závěr: strávila jsem nad tím bezvýsledně moře času, stálo to dost peněz a výsledek je pro mě velkým zklamáním. Už si s tím nemohu dál hrát, musím to zasázet a doufat, že během růstu aspoň poznám, které 2 cibule patřily k sobě.

    Český domácí česnek

    16. 11. 2016 9:54 Zakladatel vlákna: Petr Holub
    Mám dotaz, má tato firma Hradecký-Mihulová česnek Bjetin od Vás a je opravdu český? Děkuji za odpověď.Holub
    16. 11. 2016 20:06 Jan Kozák
    Pracoviště Hradecký-Mihulková nakupuje sadbu u nás, jsou to slušní lidé, za jejich serióznost bych dal ruku do ohně.

    Gliorex v dopise

    16. 11. 2016 8:59 Zakladatel vlákna: Radim Dujka
    Dobrý den,
    na jaký email mohu zaslat objednávku Gliorexu v obálce jak bylo zmíněno níže Ing. Kozákem 09.11.16 20:34?
    Pokud je tedy taková objednávka ještě možná.
    Díky za odpověď.
    Zařazeno: Prodej česneku
    16. 11. 2016 20:04 Jan Kozák
    Ano, stále platí, že jsme schopni poslat Gliorex poštou v obálce, s platbou na účet. Vyjde to podstatně levněji. Objednávejte E-mailem na adrese cesnek@cesnek.cz
    17. 11. 2016 5:43 Radim Dujka
    Děkuji za adresu. Objednávka odeslána.

    Nákup

    15. 11. 2016 21:56 Zakladatel vlákna: Aneta Jará
    Zdravím Vás, je možné u Vás česnek koupit třeba na dobirku pro běžné domácí použití? Tedy v menším množství? Děkuji předem za odpověď.. Enn.
    16. 11. 2016 6:47 Jan Kozák
    Přímo u nás ne, konzumní česnek takto prodává naše dcera v Holicích. www.skalnicky-cesnek.cz

    Havel

    8. 11. 2016 10:34 Zakladatel vlákna: Miroslav Svoboda
    Dobry den, objednal jsem vsechny druhy cesneku, co jste meli v nabidce. Vloni jsem udelal to same. Letos v balicku Havel byl obrovsky cesnek, ktery mel 4 strouzky v palici. Havel vypada jinak, aspon ten co jsem mel vloni. Nic nereklamuju, cesnek uz mam rozdelany na strouzky a cast uz zasazenou. Jenom by mne zajimalo, co to muze byt za cesnek, co ma jen 4 strouzky. Jsem s Vasi praci nadmiru spokojeny, ze 20 kil cesneku bylo jenom asi 10 palic nejak napadenych, coz je u mne mene jak jedno procento. Z lonske sklizne se mne prozatim skazilo cca taky asi jenom 10 palic. Nicim jsem to nemoril, protoze to neumim. A vubec nicim nehnojim. Takze vsechna cest Vasi praci.
    8. 11. 2016 19:39 Jan Kozák
    Proč se toto stává u velkostroužkových česneků, to skutečně nevím. A dělají to všechny velkostroužkové odrůdy včetně tzv. ruského paličáku. Tímto typem jsem se několik roků zabýval, přičemž jedním z cílů bylo získat odrůdu, která bude mít stabilně 6 - 8 stroužků. Ale nepovedlo se. Jeden rok dobré, druhý rok čyřstroužkové. Nebo na jedné lokalitě dobré, na druhé čtyřstroužkové.
    9. 11. 2016 12:32 Miroslav Svoboda
    Dekuji za informaci. To je docela zajimave. Uvidim, co mne z toho vyroste a dam Vam pak vedet. Mejte se fajn.

    Sadba

    26. 10. 2016 20:41 Zakladatel vlákna: Jaroslav
    Dobrý den,
    pane ing. Kozáku bude k prodeji sadbový česnek Havran, nebo Jovan? Děkuji za odpověď.
    27. 10. 2016 20:50 Václav Kozák
    Dobrý den, bohužel ani jedna z těchto odrůd už letos k dispozici není. Aktuální nabídku naleznete v objednávkovém formuláři na webu www.cesnek.cz

    Reklamace

    17. 10. 2016 18:18 Zakladatel vlákna: Jaroslav Fišnar
    Nic nereklamuji, ale chci reagovat na vaše reklamace. Diskuze nemá nic společného s reklamacemi. I když, i já jsem zákazník a nekupuji po paličkách, máme jako zákazníci povinnost zkontrolovat si kvalitu a kompletnost kupovaného sortimentu a přepočítat si peníze a pan Kozák by se mohl k řadě reklamací otáčet zády, i tak je svolný a ochotný se bavit o veškerých kazech jeho zboží a případné nápravě. Já to řešil tím způsobem, že jsem mu napsal mailem na kontakt a vše jsme vyřídili velice rychle a doufám k oboustranné spokojenosti. Ale nejde jen o pořádek, nebo správný postup reklamace podle ObZ, ale i o takt. Po tolika letech a stovkách tun česneku zřejmě nedodá naschvál tři poškozené cibule nebo nekompletní dodávku. Čili, prosím, buďte taktní k pracovitému, skromnému a milému člověku. I vás bude jistě takt druhých těšit. Jarek Fišnar
    Zařazeno: Prodej česneku
    17. 10. 2016 19:34 Jan Kozák
    A Vám, pane Fišnare, děkujeme za uznání. Ono to tak trochu vyrovná emoce.
    18. 10. 2016 17:42 Stanislav Raus
    Souhlasím s každým slovem co jste napsal!
    Pan Kozák je opravdu velice solidní obchodník a co řekne, to platí! Já si jeho práce neskutečně vážím a nebýt jeho prospěšné činnosti, tak nemám co pěstovat.
    Přeji mnoho úspěchů při pěstování česnečku a Vám pane Kozáku úspěšné šlechtění a mizivě netaktních zákazníků.

    Nekompletní dodávka

    17. 10. 2016 17:02 Zakladatel vlákna: Jana Burkertová
    Dobrý den, právě jsem převzala objednaný balíček od Vaší firmy, ale chybí v něm GLIOREX 10g. Dobírku jsem uhradila, v dodacím listě je GLIOREX uvedený, ale fyzicky chybí. Nenašla jsem na Vašich stránkách obchodní podmínky, podle kterých bych měla postupovat při reklamaci, jak níže v dotazích odpovídáte jinému odběrateli. Proto bych se ráda dozvěděla touto cestou, kdy mi dodáte chybějící zboží. Děkuji za odpověď.
    Zařazeno: Prodej česneku
    17. 10. 2016 19:29 Jan Kozák
    Omlouvám se Vám za špatně kompletovanou zásilku. Určitě nebylo naším úmyslem Vás poškodit. Jsem rád, že jste do záhlaví napsala své plné jméno, takže jsem si Vaši adresu dohledal a Gliorex už je v obálce, aby zítra k Vám putoval. Ještě jednou se Vám omlouvám.
    Máte pravdu, že naše obchodní podmínky jsou přístupné pouze při zadání objednávky. Aby mohla být objednávka přijata, musí s nimi zákazník souhlasit. Chápu, že je v tu dobu skoro nikdo nečte, pouze potvrdí, že s nimi souhlasí. Máme další možnost, jak se v dalších letech zlepšit.
    17. 10. 2016 20:55 Jana Burkertová
    Děkuji za rychlé vyřízení a přeji hezký den.
    17. 10. 2016 21:19 Václav Kozák
    Jen pro doplnění - odkaz na obchodní podmínky naleznete nejen při objednávání sadby, je zasílán i e-mailem v potvrzení objednávky.

    prodej sadbového česneku ve Věžkách.

    8. 10. 2016 18:25 Zakladatel vlákna: Filounek Jaroslav
    Dobrý podvečer. Můj zeť mně informoval, že ve Věžkách jste prodávali sadbový česnek Havel. Jak je to možné, když tato odrůda mě byla krácena z květnové objednávky? To jste si nechali česnek na takovéto akce??? Připadá mě to jako podraz na věrné zákazníky a hazardujete tak se svým dobrým jménem, nemyslíte? Děkuji za odpověď.
    8. 10. 2016 20:17 Jan Kozák
    Informace Vašeho zetě nebyla zcela přesná. Nebyli jsme to my, kdo ve Věžkách odrůdu Havel prodával. Rovněž tento prodejce byl krácen na své objednávce a to velmi výrazně. Vzhledem k tomu, že má blízký vztah k naší rodině, dovedl pochopit, že nedostane ani deset procent původního požadavku.

    vyřízení reklamace

    7. 10. 2016 8:07 Zakladatel vlákna: Tereza Hubáčková
    Dobrý den, chtěla bych také přispět s hodnocením - nejen kvalita česneku (už několikátý rok), ale i přístup k reklamaci (letos došlo k záměně jedné odrůdy v mé miniobjednávce) je podle mě na jedničku. Děkuji!
    8. 10. 2016 18:02 Zejda Ladislav
    Se musím připojit i já. Děkuji pane Kozáku.

    3. 10. 2016 19:00 Zakladatel vlákna: Štěpán
    A jak to budem řešit nebo co mám dělat?
    Zařazeno: Prodej česneku
    3. 10. 2016 20:32 Jan Kozák
    Řešit to budeme v souladu s obchodními podmínkami.
    3. 10. 2016 20:42 Štěpán
    A to je vše co mě na to napíšete?
    3. 10. 2016 23:45 Václav Kozák
    Vážený pane Holečku,
    tato odpověď Vás měla přimět alespoň k dodatečnému přečtení obchodních podmínek, kde (stejně jako ve všech ostatních e-shopech) naleznete informace o tom, jak postupovat při reklamaci. Jsme rádi, že většina uživatelů tohoto webu pochopila, že tato diskuse neslouží k řešení individuálních problémů, jako je např. objednávání česneku, změny v objednávkách nebo k řešení reklamací. Bohužel právě fakt, že někteří při reklamaci nepostupují dle obchodních podmínek (kde je mimo jiné uveden e-mail cesnek@cesnek.cz, na který se reklamace zasílají), celý proces komplikuje a dělá nám to nepřehlednost v tom, zda byly všechny reklamace dořešeny. Byli bychom rádi, kdyby bylo možné jakýkoliv problém vyřešit v řádech maximálně několika dní, ovšem každá reklamace se řeší individuálně, proto je zapotřebí, aby byla zaslána tomu, kdo má za úkol tyto věci řešit. Vaše objednávka obsahovala větší množství Havranu, je tedy nutné nás kontaktovat e-mailem, kde bude uvedeno, jaké množství česneku je poškozeno, o jakou se jedná partii atd. V případě potřeby se Vám ozveme telefonicky, nebo se na případné náhradě škody dohodneme e-mailem.

    Úvalno

    2. 10. 2016 10:27 Zakladatel vlákna: Jiří Snášel
    Pane Kozáku,
    včera přiběhla moja roba z krámu, oči navrch hlavy že příští víkend je v Úvalně nějaká výstava a že tam budete mít přednášku. A že tam musíme jet, že chce vidět živého Kozáka (vidíte, jaká jste celebrita).
    Nevím, jestli je to pravda nebo jen informační šum na místním rynku, prosím o informaci, zda - a ve kterou dobu se budete v Úvalně nacházet, ať se s Vámi můžeme setkat "naživo".
    Děkuji za odpověď. J.S.
    2. 10. 2016 14:32 Jan Kozák
    Pravda to napolovic. Živý Kozák v Úvalně bude, ale ne já, bude to syn Václav, který už postupně česnekové pracoviště přebírá. Bude tam po celou dobu akce.
    Já budu také na výstavě, ale trochu blíž k nám. Od čtvrtka do neděle bude v Častolovicích krajská výstava Zahrada východních Čech. Ani tato výstava není ledajaká, každoročně ji navštíví až 15 000 zájemců.

    Doručená sadba

    30. 9. 2016 14:23 Zakladatel vlákna: Stanislav Raus
    Vážený pane Ing. Kozáku,
    dnes mi byla doručena Vaše sadba. Všech 7 odrůd je v naprostém pořádku a v super kvalitě! (zatím jen pohledově hodnoceno, rozdružovat budu až v pondělí, ale věřím, že je vše OK)
    Též balík letos došel bez poškození.
    Jsem nad míru spokojen, ostatně jako každý rok!
    Do dalších let Vám přeji mnoho krásného česnečku a spokojené zákazníky a ještě jednou děkuji.
    SR

    Slavín

    28. 9. 2016 14:40 Zakladatel vlákna: Peřina oldřich
    Dobrý den,
    jsem velmi zklamán s kvalitou odrůdy Slavín II. Většina paliček je již teď nahnilá a nepoužitelná, přesně jak bylo zmíněno již dříve mnohými přede mnou. Jel jsem pro česnek více než 60km jednu cestu. Až po rozbalení sáčku jsem zjistil, co jsem vlastně koupil. Chápu,že jste velmi vytížení, ale když prodáváte UZNANOU sadbu, očekával bych mnohem lepší kvalitu.I ten, co si vypěstuji sám doma, je mnohem lepší kvality.
    Zařazeno: Prodej česneku
    28. 9. 2016 21:09 Tonda Anakonda
    Dobrý den, pane Oldřichu,
    omlouváme se, pokud kvalita zakoupeného zboží není podle Vašich představ.
    Pokud chcete česnek reklamovat, popište prosím Váš problém na náš e-mail. Do e-mailu připojte prosím také fotografii zboží, abychom mohli urychlit vyřízení reklamace.

    Bohužel nemůžeme vyřizovat reklamace přes tuto diskusi.

    Krabička 8 odrůd

    27. 9. 2016 11:08 Zakladatel vlákna: Miloš
    Ještě připojuju ten Slavín II.
    27. 9. 2016 20:14 Jan Kozák
    Je mi líto, pane Miloši, že jste dostal v zásilce také cibule, které by tam být neměly a moc se Vám i za své spolupracovníky omlouvám. Když už jste zvolil tento způsob reklamace, který není v souladu s obchodními podmínkami, s nimiž jste souhlasil, připojte také svou přesnou identifikaci, protože se mi nepodařilo dohledat, kdo vůbec jste. Proto se mohu vyjádřit pouze k přiloženému snímku k jednotlivým cibulím. Začínáme nahoře vlevo. První cibule poškozená drátovcem - pouze estetická vada, na druhé cibuli nic nevidím, třetí má jeden stroužek po mechanickém poškození. Ve druhém řádku první a třetí cibule má známky mechanického poškození, druhá by měla být bez problému, nic na ní nevidím. Na třetím řádku první a třetí cibule opět mechanicky poškozené, prostřední znehodnocená při pomalém sušení. Ani v jednom případě nejde o parazitální napadení, takže nemůže dojít k žádné nákaze ostatní sadby včetně nepoškozených stroužků.

    Krabička 8 odrůd

    27. 9. 2016 11:07 Zakladatel vlákna: Miloš
    Dobrý den,
    Taky připojuji zklamání z kvality dodané odrůdy Slavin II. Polovina hlávek byla poškozená a vevnitř nahnilá. Osobně mě ale zklamala krabička s osmi odrůdami, kde byly hlávky pomíchané. Chci se tedy zeptat, jak je poznám a otestuju chuť jednotlivých odrůd. Byl jsem na ně velice zvědavý. Nestálo by za to popsat je alespoň fixou?
    Přeju hodně česnekozdaru
    27. 9. 2016 19:55 Jan Kozák
    Víceodrůdové krabičky byl podle ohlasu dobrý nápad, realizace však má nedostatky, protože zacházení se zásilkou ze strany dopravce není vždy úplně ideální. Ale abych nepomlouval firmu DPD. Takovýchto směsí doručila okolo 1 % (možná o něco víc, ale zákazníci se neozvali). Aspoň víme, v čem se máme pro příští rok zlepšit.
    Cibule ve své krabičce jste dobře srovnal, takže jejich identifikace je jednoznačná. Vlevo nahoře je Havran, vlevo dole zleva Vekan, Stanik a Záhorský II, čtveřice vpravo nahoře zleva Anton, Benátčan, Havel a Bjetin.

    Sadba

    26. 9. 2016 9:24 Zakladatel vlákna: Jakub Svoboda
    Dobrý den. Loni jsem u Vás objednával sadbu česneku a musím říct, že s kvalitou jsem byl spokojen. Samozřejmě, že jsem pár stroužků použít nemohl, ale v této oblasti nemůže být nic stoprocentní. Letos jsem si objednal sadbu u jedné nejmenované firmy, která se prodejem sadbového česneku zabývá, protože jsem chtěl i odrůdy od jiných šlechtitelů, protože se jim u nás daří. Nechci na nikoho nadávat ohledně kvality, protože tohle není nic jednoduchého, příroda si s námi dost zahrává a nejen ta příroda. Prostě podmínky jsou nestabilní a tohle nejsou výrobky z fabriky (jeden jako druhý). Ale o to je to zajímavější a aspoň to baví, protože to není žádný stereotyp. Takže i to, co se nevydaří, dokáže svým způsobem působit pozitivně a získáváme tím další zkušenosti. A to je na tom to krásné. Teď se vrátím ke zmiňované kvalitě letos koupené sadby. Čtu zde různé negativní ohlasy na Vaši adresu, tak zde také přispěji svou zkušeností. Koupil jsem sadbu od tří šlechtitelů. A musím říct, že ta od Vás (odrůda Bjetin), vypadá nejlíp, přímo ukázkově. Naopak u jednoho česneku od jiného šlechtitele jsem se zhrozil, protože tam jsou příměsi jiných odrůd. Takže ode mě dostáváte pochvalu. Ještě bych se Vás chtěl na něco zeptat. Letos poprvé (na základě Vašich doporučení) jsem mořil sadbu již teď v Sulce. U jedné odrůdy se mi bohužel při rozdružování na stroužky z části podařilo slupky úplně odloupnout a stroužky jsou částečně holé. Vydrží to takhle ještě přibližně ty dva měsíce, než je vysadím? Děkuji za odpověď a přeji, ať se Vám daří. A díky za vše.
    26. 9. 2016 21:21 Jan Kozák
    Oloupaná slupka nevadí. Hlavně je důležité uskladnění na vzdušném místě.
    No, ta druhá věc: na naší diskusi se dočtete i negativní hodnocení naší práce. Sám jste poznal, že problémy má každá firma. Snažíme se dodávat na trh materiál v takové kvalitě, aby byl zákazník spokojený a nadále nám zachoval přízeň. Na rozdíl od ostatních firem necháváme otevřenou diskusi i pro negativní příspěvky. Objednávek vyřizujeme několik tisíc, ale ozvou se většinou pouze ti nespokojení.

    sadba

    25. 9. 2016 9:13 Zakladatel vlákna: Václav Holý
    Dobrý den, děkuji za zaslání sadby, bohužel v obou krabičkách u odrůdy Záhorský cibule měkké uvnitř plesnivé.
    25. 9. 2016 20:20 Jan Kozák
    Je m to líto, pane Holý, a moc se Vám za to omlouvám. Jde o fyziologickou poruchu, která se projevuje výrazně až po polovině září, takže v době plnění krabiček nebyla vůbec zřejmá. Samozřejmě je jasné, že jste byl, ač neúmyslně, poškozen. Určitě se s Vámi budeme chtít vyrovnat. Ale chtělo by to řešit asi v souladu s obchodními podmínkami individuálně, jak jsme se právě telefonicky domluvili.

    sadba

    24. 9. 2016 9:50 Zakladatel vlákna: Helena Malá
    Dobrý den, nedávno dorazila sadba a je moc pěkná, děkuji za tuto kvalitní zdravou sadbu.

    24. 9. 2016 9:14 Zakladatel vlákna: milan Jurča
    Dobrý den,děkuji za nabídku,ale těch špatných zase nebylo tolik.Velmi si cením Váš přístup,kéž by to tak bylo u všech jakoby podnikatelů.Děkuji a přeji dobrou úrodu.

    Proč byla špatná úroda?

    22. 9. 2016 23:36 Zakladatel vlákna: Roman Jurek
    Zdravím p. Kozák,chci se zeptat,proč byla letošní úroda podle Vás tak špatná,já ji měl naopak výbornou a pokud vím díky srážkám na jaře byla solidní u většiny malopěstitelů tady na Vysočině,letní sucho na úrodu už vliv moc nemělo, spíše naopak na lepší skladovatelnost.Konzumní česnek budu mořit proti vlnovníkovi a dám vědět jak to pomohlo,loni mě tak půlku úrody zničil.
    23. 9. 2016 23:24 Tonda Anakonda
    Dobrý den, pane Romane,
    každý rok se v některých oblastech česneku daří lépe a jinde hůře. Letos, a to Vám přejeme, byly vhodné podmínky u Vás.
    U některých našich velkých pěstitelů celé jaro téměř nezapršelo. Spousta z nich se musela potýkat se souhrou nepříznivých projevů počasí, kdy v květnu, v době nejintenzívnějšího růstu, byl nedostatek vláhy a příchod dešťů v červnu způsobil, že česnek předčasně ukončil svoji vegetaci. Toto byl nejvýraznější problém u našich množitelů.
    Žádný rok není počasí ideální všude. V letošním roce se ale nešťastně zkombinovaly nepříznivé vlivy na většině území. Koho nesužovalo sucho, tomu česnek pobily kroupy nebo mu začalo pršet do sklizně.
    Někteří malopěstitelé problémy vůbec nepostřehli, protože buď pěstují zrovna v té „vyvolené“ oblasti nebo jednou, šťastně načasovanou zálivkou (které vůbec nepřisuzují význam) výrazně pomohli zvýšit výnos. Také je nutné vidět, že u malopěstitele 20% ztráta činí pár kilo, velkopěstitelům však náhle chybí stovky kilo až tuny česneku.
    Z důvodu nutnosti česnek třídit nad určitou velikost, skutečný objem prodejného česneku jsme mohli zjistit až po očištění a vytřízení.

    Kvalita dodané satby

    22. 9. 2016 21:25 Zakladatel vlákna: Petr
    Dobrý večer,

    dnes jsem rozbalil balení čtyř druhů česneku dodané od Vás. Mohu se zeptat jak se sadba kontroluje? Vyhodil jsem celou palivci Benátčanu, protože byl plesnivý. Spousta mechanického poškození cibulí a následně plíseň. Jovan obsahoval i nějaké dírky..... pošlu Vám email s fotkami. Nechápu jak se může takový česnek prezentovat jako sadbový....
    22. 9. 2016 21:40 Petr
    Další fotografie
    22. 9. 2016 21:43 Petr
    Slavin II, objednáno 8ks, z toho 3 palice domlácené
    22. 9. 2016 22:00 Jan Kozák
    Je mi líto, že se něco takového stalo a moc se Vám za to omlouvám. Problém je s tím, že už musíme dodávat česnek v konečném malém balení. To nám dělá externí firma, kterou zase my pobízíme k co největšímu výkonu. Se zvýšeným výkonem zase nejsou schopni jejich pracovníci zkontrolovat všechny cibule. Ale v tomto případě je toho opravdu hodně.

    Poškozená sadba

    21. 9. 2016 18:23 Zakladatel vlákna: Ladislav Horák
    Dobrý den.Dostal jsem od Vás sadbu Záhorský11. Co je na těchto stroužcích za chorobu a mohu toto sázet?
    23. 9. 2016 22:53 Václav Kozák
    Dobrý den,
    podle fotografie bohužel nejsme schopni problém jednoznačně identifikovat. Bylo by potřeba toto prokonzultovat telefonicky, ovšem podle Vašeho uživatelského jména není možné přiřadit Vaši objednávku. Napište nám prosím e-mailem tel. číslo nebo nás telefonicky kontaktujte.
    < Novější56789Starší >

    Kontakt E-mail, telefon, adresa

    Ing. Václav Kozák a Ing. Jan Kozák
    Chvojenec 75, 534 01 Holice
    IČO: 05439710
    Kontakt

    cesnek@cesnek.cz
    E-mail není určen k poradenství.
    Rádi Vám poradíme v diskusi.

    Obchodní podmínky
    Reklamační formulář

    Šlechtění česnekové sadby Grafika zpracována Odemne